YÖNETİCİ ASİSTANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - ANADOLU
  • Fonksiyon İDARİ İŞLER / DESTEK HİZMETLER
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 13.5.2024

ESAN

Esan olarak; 1978’de insana çevreye ve geleceğe duyarlı sürdürülebilir madencilik anlayışımızla endüstriyel hammaddeler üretimi ile başlamıştır. 2009 yılından itibaren metalik madenler de portföyümüze dahil olmuştur. Esan, Türkiye’de 12 lokasyonu ve yurt dışında 4 ofisi mevcuttur. Ürünlerimiz 50’den fazla ülkeye ihraç edilmektedir. Geleceği birlikte yaratmak azmiyle sürdürülebilirlik modelimizle eşit ve kapsayıcı bir çalışma ortamı hedefliyoruz. Yenilik ve sürekli gelişimin ana kaynağının çeşitlilik olduğu bilincindeyiz. 45 yıllık deneyimimizle bilimin ve teknolojinin gereklerini takip ediyoruz ve toplum için daha faydalı yeniliklerin öncüsü olmak için planlı çalışmalara devam ediyoruz.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

    • CEO gündeminin günlük organizasyonunu yönetmek, iç ve dış etkinlikleri düzenlemek, randevuları ayarlamak, toplantı ve konferanslar düzenlemek, seyahat planlarını organize etmek, iş toplantılarını kolaylaştırmak. 
    • CEO'ya günlük operasyonel görevlerde destek olmak. 
    • Organizasyon içi ve dışı etkin iletişim, koordinasyon ve bilgi akışının doğru ve zamanında sağlamak. 
    • Gerekli rapor ve sunumlara ilişkin dokümantasyonun (İngilizce/Türkçe) hazırlanmasında görev almak. 
    • Gerektiğinde toplantı tutanaklarını hazırlamak ve paylaşmak. 
    • Misafirleri telefonla, şahsen veya elektronik ortamda karşılamak. 
    • Bilgi güvenliğini sağlamak ve gizlilik ilkelerine uymak. 

     

 


Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden lisans mezunu olan. 
  • En az 5 yıl yönetici asistanlığı deneyimi olan.
  • Etkin iletişim becerisine sahip, güçlü planlama, koordinasyon, zaman yönetimi ve temsil yeteneğine sahip.
  • Organizasyon ve takip becerisi yüksek, detay odaklı.
  • Öncelikleri yönetme konusunda deneyimli.
  • Yazışma tekniklerine hakim. 
  • İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip.

Burada senin için ne var?

    • Kişisel, mesleki ve teknik yetkinliklerini sürekli geliştirebilir seni ve kariyerini destekleyecek eğitim ve gelişim programlarımıza katılabilirsin.
    • 50’tan fazla kuruluş arasında 120’den fazla uluslararası pazarda global fırsatlar ve rotasyon imkânı her zaman kapını çalabilir.
    • Eczacıbaşı’nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimi baz alınarak kıdem yılına göre hesaplanır. İzin hakkın da seninle birlikte gelir. 
    • Farklı ödüllendirme yöntemleriyle başarıları her daim alkışlarız.
    • İşinin niteliğine uygun olarak farklılaşan çalışma modelleri ile lokasyon bağımsız ya da hibrit çalışma imkanlarından yararlanabilir, esnek çalışma saatleriyle çalışma programını kendin belirleyebilirsin. Tam zamanlı uzaktan çalışan Eczacıbaşı’lılara teknoloji ve ergonomi destek paketi sunuyoruz. 
    • Eczacıbaşı’nda anne ve baba olmak ayrıcalıklı. Eczacıbaşı’nda anne olan çalışanlarımıza aylık kreş yardımı ve baba olan çalışanlarımıza 3 haftalık babalık izni hakkı sağlanır.
    • Kültür - sanatı doya doya yaşayanlar burada! Kurucu sponsoru olduğumuz Türkiye’nin ilk modern ve çağdaş sanat müzesi İstanbul Modern’i ücretsiz ziyaret edebilir, kurucu sponsor olduğumuz İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın (İKSV) tüm etkinlik biletlerinde ayrıcalık ve indirim sağlayan Lale Kart’a, Eczacıbaşılılar'a özel indirim fırsatıyla sahip olabilirsin. 
    • Yaptığı her işte topluma faydayı gözeten Eczacıbaşılılarla gönüllülük çalışmalarına katılabilir, sosyal etki yaratan projelerde yer alabilirsin.
    • İstihdamda fırsat eşitliği sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veririz ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem durumuna göre ayrımcılık yapmayız.

    #KadınİşiErkekİşiBilmeyiz 
     


Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV