YETKİLİ SERVİS YÖNETİCİSİ - İŞ GELİŞTİRME
-
Deneyimli
-
İSTANBUL - AVRUPA
-
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
-
Tam Zamanlı
-
1.8.2021
ECZACIBAŞI YAPI GEREÇLERİ
Eczacıbaşı Yapı Gereçleri A.Ş. (EYAP), Türkiye’nin ilk ve en büyük seramik sağlık gereçleri üreticisi ve ihracatçısı unvanına sahip. Kuruluş, 1958’den beri VitrA markalı seramik sağlık gereçleri, 1991’den bu yana da banyo mobilyaları, küvet ve duş tekneleri üretiyor.
Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?
- Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde VitrA, Artema, Villeroy & Boch ve Burgbad yetkili servislerinin müşterilere istenilen kalitede hizmet vermesini sağlamak için gerekli olan süreçleri geliştirir, temel stratejileri oluşturur ve uygular,
- Yetkili Servis ağını yapılandırır, yeni servislerin sisteme katılmasını ve sürekliliğini sağlar, servislerle sağlıklı bir iletişimin alt yapısını oluşturur,
- Yetkili Servisleri denetler, yetkili servis performans karnelerini oluşturarak temel göstergelerde hedeflenen değerleri yakalar,
- Yetkili Servislerin karlılıklarını arttırıcı faaliyetlerde bulunur ve kurumsal kimlik çalışmalarını yürütür,
- Yetkili servis prim kılavuzu, teşvik sistemi ve standartlarını oluşturur,
- En iyi yetkili servislerin belirlendiği ve ödüllendirildiği organizasyonu oluşturur,
- Kritik müşteri şikayetleri için ürünlere müdahale edilmesi gerektiğinde Yetkili Servis organizasyonunu sağlar, müşteri adresinde yerinde ziyaret ile şikâyetlerin giderilmesini koordine eder, servislerle ilgili müşteri şikâyetlerini inceler ve aksiyon alır,
- Yetkili Servislere ürünler, şirket sistem ve süreçleri, etkin müşteri iletişimi hakkında gerekli eğitimlerin sistematik olarak verilmesini sağlar, Eğitim departmanı ile yakın temas içinde olur,
- Bölgesindeki Yetkili Servisler, Mağazalar, Yetkili Satıcılar, Bayiler ve Yapı Marketlerden gelen ürün ve hizmetlerle ilgili müşteri geri bildirimlerini toplar, sınıflandırır ve fabrikalara iletir,
- Yetkili Servis kanalı üzerinden yapılan yedek parça satışlarının yönetimi, çeşitli sadakat, ciro ve imaj kampanyalarını takip eder,
- Şirket içinde müşteri odaklı yaklaşımın elçisi olur, kültürel değişimin sağlanmasında diğer birimleri destekler,
- İş geliştirmeye yönelik sektör içi ve dışında firmaların servis organizasyonlarının analizlerini yapar,
Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?
- Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği, Makine Mühendisliği, İşletme, Ekonomi, Pazarlama vb. lisans programlarından mezun, tercihen Yüksek Lisans eğitimini tamamlamış.
- Müşteri Deneyimi, Bayi ve Servis Yönetimi, Satış Sonrası Hizmetler, Strateji veya Yönetim Danışmanlığı alanında 5+ yıl tecrübesi olan,
- Tercihen ekip yönetimi tecrübesi olan,
- Müşteri odaklı bakış açısına sahip, empati yeteneği gelişmiş,
- Yaratıcı ve sürekli yeni fikirler geliştiren,
- Analitik düşünce yapısına sahip, karmaşık problemlerle baş edebilen,
- Güçlü iletişim becerilerine ve yüksek ikna kabiliyetine sahip,
- Çok iyi derecede İngilizce bilen,
- MS Office programlarını etkin kullanabilen,
- Seyahat engeli bulunmayan,
- Sürücü belgesi olan ve aktif araç kullanabilen,
- Erkek adaylar için, askerlik hizmetini tamamlamış.

