SERVİS YÖNETİMİ UZMANI
-
Deneyimli
-
İSTANBUL - AVRUPA
-
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
-
Tam Zamanlı
-
14.4.2020
ECZACIBAŞI BİLİŞİM
1989’da adımları atılan, 2002’den itibaren çalışmalarına Topluluk dışındaki kuruluşları da kapsayarak devam eden Eczacıbaşı Bilişim; bilgi teknolojileri alanında müşteri ve kalite odaklı hizmet anlayışı ve etkin çözümleriyle en güvenilir teknoloji sağlayıcısı olma yolunda ilerlemektedir. Altyapı teknoloji ve çözüm geliştirme hizmetleriyle kurumsal birikimini kullanarak, en yeni teknolojileri ve uygulama alanlarını sürekli güncelleyerek faaliyetlerini sürdürmektedir.
Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?
- ITSM süreç analizleri, trendlerin fark edilmesi ve kök neden analizleri konusunda danışmanlık verilmesi,
- ITIL ve COBIT gibi endüstri standartlarına göre süreç ve destek modellemelerinin yapılması ve süreç sahiplerine aktarılması, süreç olgunluklarının takip edilmesi,
- ITSM değişim projesinde gerekli analizlerin ve geliştirmelerin yapılması,
- Süreç yöneticileri ile iletişimin ve analizler konusunda mutabakatın sağlanması,
- HPSM ürününün günlük operasyon yönetimi,
- Süreç performanslarının iyileştirilmesi ve günlük takibi için HPSM platformunun yönetimi ve konfigürasyonu,
- Proje paydaşları ile iletişimin sağlanması,
- Süreç ve proje dokümantasyonlarının sağlanması.
Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?
- Lisans ya da yüksek lisans eğitimini tercihen üniversitelerin Bilgisayar/Elektronik Mühendisliği/MIS bölümlerinde tamamlamış,
- Servis yönetimi konusunda tecrübe sahibi,
- ITIL ve COBIT sertifika sahibi,
- HPSM ürün ve konfigürasyon bilgisi olan,
- İyi derecede sözlü ve yazılı İngilizce bilgisi olan,
- Takım çalışmasına uyumlu,
- Analitik düşünmeyi ve araştırmayı seven,
- Çözüm ve sonuç odaklı çalışmayı ilke edinmiş bir çalışma arkadaşı arıyoruz.

