SERVİS YÖNETİMİ (ITSM) SORUMLU UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon Lokasyon Bağımsız
  • Fonksiyon BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 16.6.2022

ECZACIBAŞI BİLİŞİM

1989’da adımları atılan, 2002’den itibaren çalışmalarına Topluluk dışındaki kuruluşları da kapsayarak devam eden Eczacıbaşı Bilişim; bilgi teknolojileri alanında müşteri ve kalite odaklı hizmet anlayışı ve etkin çözümleriyle en güvenilir teknoloji sağlayıcısı olma yolunda ilerlemektedir. Altyapı teknoloji ve çözüm geliştirme hizmetleriyle kurumsal birikimini kullanarak, en yeni teknolojileri ve uygulama alanlarını sürekli güncelleyerek faaliyetlerini sürdürmektedir.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • ITIL ve COBIT gibi endüstri standartlarına göre süreç ve destek modellemelerinin yapılması ve süreç sahiplerine aktarılması (raporlanması), süreç olgunluklarının takip edilmesi,
  • Olay yönetimi, problem yönetimi, değişiklik yönetimi konularında ITIL perspektifine uygun şekilde çalışmalara katkı sağlaması,
  • Servis yönetimi süreçlerinin iyileştirilmesi amacıyla gerekli analizlerin ve geliştirmelerin yapılması,
  • Süreç yöneticileri ile iletişimin ve analizler konusunda mutabakatın sağlanması,
  • Süreç performanslarının iyileştirilmesi ve günlük takibi için SM platformunun yönetimi ve konfigürasyonu,
  • Proje paydaşları ile iletişimin sağlanması,
  • Süreç ve proje dokümantasyonlarının sağlanması.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Lisans ya da Yüksek Lisans eğitimini tercihen üniversitelerin Bilgisayar/Elektronik Mühendisliği/MIS  bölümlerinde tamamlamış,
  • ITIL süreçlerine hakim,
  • IT SM ürünleri yönetiminde en az 5 yıl deneyimli,
  • Micro Focus OO (Operations Orchestration) ürün yönetim tecrübesi olan,
  • Tercihen UCMDB yönetim tecrübesi olan,
  • İyi derecede sözlü ve yazılı İngilizce bilgisi olan,
  • Takım çalışmasına uyumlu,
  • Analitik düşünmeyi ve araştırmayı seven,
  • Çözüm ve sonuç odaklı çalışmayı ilke edinmiş çalışma arkadaşı arıyoruz.
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV