SATIŞ DESTEK SORUMLUSU

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon SATIŞ
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 1.8.2019

ECZACIBAŞI BİLİŞİM

1989’da adımları atılan, 2002’den itibaren çalışmalarına Topluluk dışındaki kuruluşları da kapsayarak devam eden Eczacıbaşı Bilişim; bilgi teknolojileri alanında müşteri ve kalite odaklı hizmet anlayışı ve etkin çözümleriyle en güvenilir teknoloji sağlayıcısı olma yolunda ilerlemektedir. Altyapı teknoloji ve çözüm geliştirme hizmetleriyle kurumsal birikimini kullanarak, en yeni teknolojileri ve uygulama alanlarını sürekli güncelleyerek faaliyetlerini sürdürmektedir.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

• Topluluk içi ve topluluk dışı firmalar için satış öncesi faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,
• Tekliflerin gönderilmesi, randevu sürecine destek olmak, yeni müşteri kazanımı için gerekli araştırmaların yapılması,
• Teknik birimlerden gelen kapsam ve maliyetlerin teklif dokümanı haline getirilmesi, format kontrollerinin yapılması,
• Teklif ve sözleşmelerin tanımlanan SLA süreleri içerisinde hazırlanması, teklif süreciyle ilgili durum takibi için günlük raporlamaların yapılması,
• Teklif ve sözleşme kapsamında gerekli ilave dokümanların hazırlanması, hukuk vb. gibi destek birimler ile iletişimin koordine edilmesi,
• Gerekli durumlarda standart ürünlerin tekliflerinin müşterilerle paylaşılması, ticari mal siparişlerinin açılması,
• Ticari mal portal satışlarının takibi ve portalin güncellenmesi,
• Hizmet sözleşmelerin SAP sistemine tanımlanması, sözleşmelerin takibi için Müşteri Yöneticileri ile koordineli çalışılması,
• Aylık faturalama sürecinin yönetimi, siparişlerin açılması ve müşteri mutabakatlarının yapılması,
• PSM Süreci ve ilgili Kaliteli Süreçlerinin takip edilmesi,
• Müşterilerin kabul ettikleri teklifler ile ilgili projelerin statülerin takibi, hayata geçirilme safhasında karşılaşılan sıkıntılar konusunda SPOC (Tek iletişim noktası) görevinin üstlenilmesi,
• Müşteri memnuniyet ölçümleme çalışmalarının takibi,
• Kurumsal sunum ve pazarlama dokümanlarının güncellenmesi,
• Web sitesine güncel içeriklerin yüklenmesi.

Kimi Arıyoruz?

• IS09001 Kalite Sistemleri hakkında bilgi sahibi,
• SAP ve CRM sistemlerin kullanımı ile ilgili bilgi sahibi
• Bilişim sektöründe min. 3 yıl tecrübe sahibi,
• Analitik düşünmeyi seven ve planlama yeteneği kuvvetli,
• Ekip çalışmasına önem veren,
• Tercihen İngilizce bilgisine sahip Satış Öncesi Hizmetler Uzmanı arıyoruz.
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV