PAZAR GELİŞTİRME UZMANI - PERAKENDE

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 20.9.2019
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

VİTRA KARO

Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu markalarından VitrA’nın 60 yıllık uzmanlığını banyonun dışına çıkararak tüm yaşam alanlarına yansıtan VitrA Karo; ülkemizden AB’ye yapılan ihracatta birinci sırada yer alıyor. Şirketin 1991’de İstanbul’da başlayan üretim faaliyetleri, Bilecik ve Rusya’nın eklenmesiyle bugün 3 merkezde sürdürülüyor. Yıllık üretim kapasitesi 30 milyon m2 olan VitrA Karo’nun ürünleri, başta Türkiye ve Almanya olmak üzere, 75 ülkede satışa sunuluyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Kuruluşun hedefleri doğrultusunda ilgili satış kanalları için pazarlama stratejilerini oluşturarak müşteri odaklı pazarlama planı, müşteri araştırmaları, kampanya kurguları, mağaza içi tanıtım ve iletişim çalışmaları ile nihai tüketici satış noktalarının satışlarının verimliliğini arttırır ve kampanyaların mağaza içi görünürlüğünün geliştirilmesini sağlar,
  • Mağazacılık kanalının satış ve karlılık takibini yaparak aylık raporlama ve üst yönetim sunumlarının oluşturulmasını sağlar,
  • Pazarlama bütçesinin yönetimini ve takibini yaparak yıllık pazarlama planını ve kurgusunu oluşturur,
  • Farklı satış kanalları için uygun stratejileri oluşturarak nihai tüketiciler tarafından tercih edilen marka olmayı sağlar,
  • Ürün İletişim, Pazar Geliştirme, Satış ve Tasarım ekipleriyle koordineli çalışarak kanal/müşteri bazında POP malzemelerini ve nihai tüketici promosyonlarını oluşturur,
  • Perakende Pazarlama aktiviteleri konusunda ilgili ajanslarla koordineli olarak etkin proje ve bütçe yönetimi ile hedeflenen sonuçlara ulaşılmasını sağlar,
  • Periyodik saha ziyaretleri gerçekleştirerek satış noktalarındaki gelişim alanlarını tespit eder, kampanya verimliliklerini inceler, rekabeti ve sektördeki gelişmeleri izleyerek raporlar.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun,
  • Perakende Pazarlama, Ticari Pazarlama veya Ürün/Marka İletişim konularında en az 3 yıl deneyim sahibi,
  • MS Office programlarını etkin kullanabilen,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen,
  • Askerlik görevini tamamlamış (erkek adaylar için)
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV