PAZAR GELİŞTİRME UZMANI - PERAKENDE

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 20.9.2019

VİTRA KARO

VitrA Karo A.Ş., boyutları 1x1 cm ile 75 x150 cm arasında değişen seramik, porselen ve cam karolardan oluşan 4.000 çeşit ürün imal ediyor. Markanın uzmanlığını banyo mekanının dışına taşıyan VitrA Karo, havuz, bahçe ve dış cephe gibi pek çok farklı alanda kullanıma uygun ürünler sunuyor. VitrA’nın “TSE Çift Yıldız” Belgesi’ne sahip karoları, Avrupa Birliği’nin Türkiye’den bir seramik markasına verdiği ilk eko-etiketi de elinde bulunduruyor. VitrA Karo’nun üretim tesislerinde geliştirilen atık ısı geri kazanım projesi, Birleşmiş Milletler’in 2012’deki Sürdürülebilir Kalkınma Konferansı “Rio+20”de sunulan Türkiye Ulusal Raporu’nda yer aldı.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Kuruluşun hedefleri doğrultusunda ilgili satış kanalları için pazarlama stratejilerini oluşturarak müşteri odaklı pazarlama planı, müşteri araştırmaları, kampanya kurguları, mağaza içi tanıtım ve iletişim çalışmaları ile nihai tüketici satış noktalarının satışlarının verimliliğini arttırır ve kampanyaların mağaza içi görünürlüğünün geliştirilmesini sağlar,
  • Mağazacılık kanalının satış ve karlılık takibini yaparak aylık raporlama ve üst yönetim sunumlarının oluşturulmasını sağlar,
  • Pazarlama bütçesinin yönetimini ve takibini yaparak yıllık pazarlama planını ve kurgusunu oluşturur,
  • Farklı satış kanalları için uygun stratejileri oluşturarak nihai tüketiciler tarafından tercih edilen marka olmayı sağlar,
  • Ürün İletişim, Pazar Geliştirme, Satış ve Tasarım ekipleriyle koordineli çalışarak kanal/müşteri bazında POP malzemelerini ve nihai tüketici promosyonlarını oluşturur,
  • Perakende Pazarlama aktiviteleri konusunda ilgili ajanslarla koordineli olarak etkin proje ve bütçe yönetimi ile hedeflenen sonuçlara ulaşılmasını sağlar,
  • Periyodik saha ziyaretleri gerçekleştirerek satış noktalarındaki gelişim alanlarını tespit eder, kampanya verimliliklerini inceler, rekabeti ve sektördeki gelişmeleri izleyerek raporlar.

Kimi Arıyoruz?

  • Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun,
  • Perakende Pazarlama, Ticari Pazarlama veya Ürün/Marka İletişim konularında en az 3 yıl deneyim sahibi,
  • MS Office programlarını etkin kullanabilen,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen,
  • Askerlik görevini tamamlamış (erkek adaylar için)
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV