PAZAR ARAŞTIRMA UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - ANADOLU
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 29.9.2024
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI TÜKETİM ÜRÜNLERİ

Tüketim ürünleri alanında, 70 yılı aşkın bir süredir öncü ürün ve kategorilerde tüketici ihtiyaçlarını karşılayan Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri; temizlik kağıtları, bebek bakım, kişisel bakım, ev bakım ve ev dışı temizlik kategorileri altında Selpak, Solo, Uni, OK, Detan gibi birçok öncü markayı bünyesinde barındırıyor ve çağdaş, kaliteli ve sağlıklı yaşamın gereği olan tüketim ürünlerinin sunumunda öncülük yapmak ve kullanımını yaygınlaştırmak temel amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Markaların stratejik bakış açısına hizmet edecek projelerin düzenli bir şekilde yürütülmesini koordine etmek, veri toplama/analiz/raporlama/zamanlama standartlarının karşılanmasını ve üst düzey karşılaştırmalı analiz sunumlarının hazırlanmasını sağlamak,
  • Tüketici ve marka ile ilgili tüm strateji ve içgörü oluşturma çalışmalarının (marka önerisi, ürün, paket, reklam, fiyat testleri, tutum ve segmentasyon çalışmaları, marka sağlığı takibi vb.) organizasyon genelinde yürütülmesini sağlamak,
  • Dış veri sağlayıcıları ve ajanslar ile yakın işbirliği içinde çalışarak, araştırma uygulamalarının piyasalar arasında standardizasyonunu sağlamak amacıyla metodoloji kılavuzları ve protokoller geliştirmek, yayılımını sağlamak, en iyi uygulamaları piyasa genelinde paylaşmak,
  • Araştırma protokollerini, 1., 2. ve 3. taraf verilerini (sürekli paneller, izleme çalışmaları, özel tasarlanmış araştırmalar, analizler vb.) tasarlamak ve kullanmak,
  • Tüketim ve piyasa dinamiklerini tespit etmek ve izlemek amacıyla, talep alanı segmentasyonu, kullanım ve tutum çalışmaları gibi araştırma programları oluşturmak, koordine etmek,
  • Nihai tüketici memnuniyeti ve sürdürülebilir marka sağlığı ile bağlantılı ürün odaklı etmenleri test etmek ve geliştirmek amacıyla çeşitli tüketici ve marka araştırmaları tasarlamak ve yürütmek,
  • Markaların hedef ve rekabete karşı piyasada nasıl performans gösterdiğine dair objektif ve güvenilir araştırma metrikleri (pazar payı, dağıtım, penetrasyon, fırsat payı, marka gücü vb.) tanımlamak ve takip etmek.
  • Tüm piyasalarda doğru, zamanında ve ileriye dönük tüketici ve marka içgörü girişimlerinin kusursuz yürütülmesini denetlemek ve nihayetinde mümkün kılmak.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Mühendislik, Matematik, İstatistik, Ekonomi veya üniversitelerin ilgili alanlardan lisans mezunu,
  • Pazar araştırma teknikleri konusunda en az 2 yıllık deneyim sahibi,
  • Kalitatif & kantitatif araştırma tasarımı, araçları ve yöntemleri konularında deneyim sahibi,
  • Hızlı tüketim ürünleri pazar araştırmaları odaklı bakış açısına sahip,
  • MS Office programlarına hakim,
  • İleri düzeyde İngilizce seviyesi,

Burada senin için ne var?

  • Kişisel, mesleki ve teknik yetkinliklerini sürekli geliştirebilir seni ve kariyerini destekleyecek eğitim ve gelişim programlarımıza katılabilirsin.
  • 50’tan fazla kuruluş arasında 120’den fazla uluslararası pazarda global fırsatlar ve rotasyon imkânı her zaman kapını çalabilir.
  • Eczacıbaşı’nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimi baz alınarak kıdem yılına göre hesaplanır. İzin hakkın da seninle birlikte gelir.
  • Farklı ödüllendirme yöntemleriyle başarıları her daim alkışlarız.
  • İşinin niteliğine uygun olarak farklılaşan çalışma modelleri ile lokasyon bağımsız ya da hibrit çalışma imkanlarından yararlanabilir, esnek çalışma saatleriyle çalışma programını kendin belirleyebilirsin. Tam zamanlı uzaktan çalışan Eczacıbaşı’lılara teknoloji ve ergonomi destek paketi sunuyoruz.
  • Eczacıbaşı’nda anne ve baba olmak ayrıcalıklı. Eczacıbaşı’nda anne olan çalışanlarımıza aylık kreş yardımı ve baba olan çalışanlarımıza 3 haftalık babalık izni hakkı sağlanır.
  • Kültür - sanatı doya doya yaşayanlar burada! Kurucu sponsoru olduğumuz Türkiye’nin ilk modern ve çağdaş sanat müzesi İstanbul Modern’i ücretsiz ziyaret edebilir, kurucu sponsor olduğumuz İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın (İKSV) tüm etkinlik biletlerinde ayrıcalık ve indirim sağlayan Lale Kart’a, Eczacıbaşılılar'a özel indirim fırsatıyla sahip olabilirsin.
  • Yaptığı her işte topluma faydayı gözeten Eczacıbaşılılarla gönüllülük çalışmalarına katılabilir, sosyal etki yaratan projelerde yer alabilirsin.
  • İstihdamda fırsat eşitliği sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veririz ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem durumuna göre ayrımcılık yapmayız.
#KadınİşiErkekİşiBilmeyiz
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV