ORGANİZASYONEL GELİŞİM UZMANI-ÜCRET VE YAN HAKLAR

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon İNSAN KAYNAKLARI
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 31.12.2019
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

Yapı Ürünleri Grubu

VitrA, Artema, Engers, Villeroy&Boch, Burgbad ve İntema markalarıyla hizmet veren, sektöründeki en geniş ürün yelpazesine, üretim ve satış ağına sahip Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, yarım asrı aşan deneyimiyle, banyo ve karo ürünlerinin toplamında Türkiye’de pazar liderliğini elinde bulunduruyor. Cirosunun %70’ini Türkiye’nin dışındaki 75’ten fazla ülkeden sağlıyor, ülkemizin toplam seramik sağlık gereçleri ihracatının %50’sinden fazlasını gerçekleştiriyor, AB ülkelerine yapılan ihracatta, karo ürünleriyle birinci sırada yer alıyor.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Yapı Ürünleri Grubu yurtiçi, yurtdışı kuruluşları için tüm ücret ve yan haklar sürecini yönetir.
  • Finans ve İnsan Kaynakları İş Ortağı ekipleri ile birlikte çalışarak personel bütçesi ve İK gider bütçesinin hazırlık ve takip süreçlerini yürütür.
  • Yapı Ürünleri Grubu yurtiçi, yurtdışı kuruluşları için iş değerleme sürecinde ve organizasyon çalışmalarında rol alır.
  • Ücretlendirme ve ücret yönetim süreçleri ile ilgili projelerin geliştirilmesinde görev alır.
  • Ücret yönetimi ile ilgili analizleri yapar.
  • Yan haklar sürecinde güncel uygulamaları takip eder, geliştirme ve iletişim sürecinde rol alır.
  • Şirketin geneline etki eden ücret yönetimi harici İK projelerinde yer alır.
  • Ücret ve Yan Haklar süreci ile ilgili ekip/kuruluş içerisinde bilgilendirmeleri yapar, gerekli eğitimleri verir.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • İlgili bölümlerden lisans mezunu,
  • Benzer bir pozisyonda 2-4 yıl deneyimli,
  • MS Office, özellikle iyi derece excel bilgisine sahip ve raporlama yapabilecek,
  • Çok iyi derecede ingilizce bilen,
  • Tercihen askerliğini tamamlamış (erkek adaylar için), “Organizasyonel Gelişim Uzmanı – Ücret ve Yan Haklar” arıyoruz.
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV