MÜŞTERİ YÖNETİCİSİ

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon SATIŞ
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 2.8.2019
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI BİLİŞİM

1989’da adımları atılan, 2002’den itibaren çalışmalarına Topluluk dışındaki kuruluşları da kapsayarak devam eden Eczacıbaşı Bilişim; bilgi teknolojileri alanında müşteri ve kalite odaklı hizmet anlayışı ve etkin çözümleriyle en güvenilir teknoloji sağlayıcısı olma yolunda ilerlemektedir. Altyapı teknoloji ve çözüm geliştirme hizmetleriyle kurumsal birikimini kullanarak, en yeni teknolojileri ve uygulama alanlarını sürekli güncelleyerek faaliyetlerini sürdürmektedir.

İş Tanımı


Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

• Kuruluşun satış hedeflerine ulaşması için satış aktiviteleri gerçekleştirmek; müşteri ziyaretleriyle ürün ve hizmet tanıtımları, yeni müşteri kazanımı için gerekli planlamaların yapılması ve yeni iş fırsatları/potansiyel müşterilerin yaratılması, mevcut müşterilerin devamlılığının sağlanması,
• Kurumsal ürün ve hizmetlerle ilgili sektör araştırmaları ve rekabet analizlerinin yapılmasına katkıda bulunulması,
• EB kurumsal hizmet ve ürünlerinin tanıtımı ve ilgili pazarlama aktivitelerinde görev alınması,
• Müşteri ilişki yönetiminin müşteri memnuniyeti odağıyla yapılması, müşterilerden gelen talep/şikayetler için gerekli süreçlerin izlenmesi ve aksiyon planlarının yapılması,
• Sorumlusu olunan sektör/müşterilerde yeni fırsatların yaratılması için gerekli aksiyon planlarının hazırlanması,
• Satış aktivitelerinin parçası olan sipariş, fatura ve sözleşme süreçlerinin takibi ve şirket içerisindeki koordinasyonunun sağlanması,
• Müşteri sözleşmelerinin müşteriye gönderilmesi, imzalatılması ve imzalı kopyaların müşteriden alınarak Satış Öncesi Hizmetleri tarafından SAP sistemine girişinin sağlanması,
• Planlanan satış bütçesi hazırlıkları kapsamında; müşteri, sektör, ürüne yönelik satış ve pazarlama aktiviteleri için gerekli hazırlıkları yapmak,
• Teklif ve sözleşme kapsamları ile müşteri beklentilerinin örtüşmesi için gerekli bilgi akışı ve koordinasyonun sağlanması,
• Yapılan müşteri ziyaretleri ve teklif çalışmalarını şirketin bilgi sistemlerine doğru ve zamanında girilmesinin sağlanması,
• Müşteriye yönelik, teklif, fırsat ve iş geliştirme süreçlerini ilgili teknik ekipler ile koordinasyonunun sağlanması,
• İşin yükümlülüğü gereğince iş yeri dışında da çalışması durumunda bina içinde ve bina dışında almış oldukları iş sağlığı ve güvenliği eğitim kuralları doğrultusunda hareket etmek,
• İşin yükümlülüğünü yapmış olduğu firmanın iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uymak.

Kimi Arıyoruz?

• Bilişim sektöründe –tercihen sistem entegratörü firmada- benzer pozisyonda en az 5 yıl satış iş tecrübesi olan,
• Yazılım ve iş akış çözümleri ürün bilgisine sahip,
• SAP ve Basis çözümleri ürün bilgisine sahip,
• Uygulama güvenliği ve SIEM çözümleri ve iş akış * uygulaması ürün bilgisine sahip,
• Tasarım ve çizim programları kullanımı hakkında bilgi sahibi,
• Teklif, sözleşme vb. süreçleri yürütebilecek düzeyde temel sözleşme ve hukuk bilgisi sahibi,
• Çok iyi derecede İngilizce bilen,
• Satış kariyerinde birçok başarı hikayesi yaratmış, daha büyük projeleri kazanma isteği ve azmi olan,
• Teknoloji konseptlerini iyi bilen, müşteride ihtiyaçları ortaya çıkarıp doğru ürün ve çözümleri konumlandırabilen,
• Sorumlu olduğu sektörlere ilişkin sektör ve şirket bilgisi en üst seviyede olan,
• Geniş networkü olan ve etkili iş bağlantılarına dönüştürebilen Müşteri Temsilcisi arıyoruz.
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV