MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ UZMAN YARDIMCISI
-
Deneyimli
-
İSTANBUL - ANADOLU
-
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
-
Tam Zamanlı
-
3.2.2019
E-KART ELEKTRONİK KART SİSTEMLERİ
1999 yılında Alman Giesecke&Devrient (G&D) firması ile ortak olarak kurulan E-Kart Elektronik Kart Sistemleri'nin, 5000 metrekare üretim alanına sahip, Türkiye'nin ilk Visa/Europay onaylı kredi kartı, akıllı kredi kartı üretimi ve personalizasyonu yapabilecek ve ilk etapta yıllık 30 milyon kredi ve/veya akılı kart üretebilecek kapasiteye sahip olan tesisi 2001 yılında Gebze'de üretime başladı. Yapılan yatırımlarla kredi ve/veya akılı kart üretim kapasitesi 40 milyona ulaştı.
Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?
Giesecke&Devrient ile Eczacıbaşı Holding’in ortak bir vizyon ile kurduğu E-Kart Elektronik Kart Sistemleri A.Ş. , günümüz iş yaşam şekli olarak belirtilen e-Ticaret ve e-İş’in yüksek güvenlik, yetki belirleme ve tanımlama, ucuz veri saklama ve yönetimi alanlarında uzman, Türkiye’nin ilk ve tek yüksek teknoloji kart geliştirme ve üretim merkezidir.
2001 yılının ikinci yarısında Kocaeli sınırları içerisinde Gebze Organize Sanayi Bölgesi ( GOSB ) ’nde üretime başlayan ve 5000 m2 üretim alanına sahip Türkiye’de ilk Visa/Mastercard onaylı kart üretim ve kişiselleştirme tesisi olan E-Kart, yıllık 50 milyon adet kredi kartı ve akıllı kart üretebilecek kapasitededir. Giesecke&Devrient, merkezi Almanya’nın Münih şehrinde olan 32 ülkede 58 yan kuruluş ve iş ortaklığına sahip uluslararası önde gelen bir teknoloji sağlayıcısıdır. G&D, 1,75 milyar Euro toplam satış ve 11660 kişiye istihdam sağlamakla birlikte senede 128 milyon Euro araştirma ve geliştirme yatırımı yapmaktadır. 1852 yılında kurulan G&D, bugün küresel pazarda lider ve banknot üretimi ve işlenmesi, telekomünikasyon ve elektronik ödeme için akıllı kart çözümleri, güvenlik belgeleri ve kimlik sistemleri alanlarında öncü ve yenilikçi bir şirkettir.
İstanbul Ümraniye'de bulunan Buyaka ofisimizde Satış ve Pazarlama Müdürü'ne bağlı görevlendirilmek üzere “ Müşteri İlişkileri Uzman Yardımcısı ” arayışımız bulunmaktadır.
Müşterilerden gelen bilgilerin kayıt altında tutulmasını sağlamak,
Yurt içi ve yurt dışı müşteriler ile günlük koordinasyon halinde olmak,
Müşterilerden gelen sevkiyat ve günlük operasyonel talepleri üretim planlama departmanına aktarmak,
Müşterilerden gelen örnek kartları ya da cd’leri Pre-press Bölümü’ne göndermek ve müşterilerden gelen talepleri Pre-press Bölümü'nün uygulamasını sağlamak,
Üretim planlama bölümü ile koordineli olarak siparişlerin aşamalarını takip etmek,
Müşteri şikayetlerini almak, QDMS müşteri şikayet modülü üzerinden ilgili bölümlere iletmek,
İlgili bölümlerden gelen cevabı ya da başlatılan düzeltici faaliyeti müşteriye bildirmek,
Müşteri Memnuniyeti Yönetim sisteminin gerekliliklelerini yerine getirmek ve gerekli durumlarda müşteri ziyaretlerine iştirak etmek,
İlgili bölümlerden gelen cevabı ya da başlatılan düzeltici faaliyeti müşteriye bildirmek,
Müşteri Memnuniyeti Yönetim sisteminin gerekliliklelerini yerine getirmek ve gerekli durumlarda müşteri ziyaretlerine iştirak etmek,
Kargo ve kurye ilişkilerini sağlamak,
İnovasyon ve süreç iyileştirme çalışmalarına aktif olarak katılmak,
İş Sürekliliği Yönetim Sistemi prosedür ve kurallarına uymak,
Bölümünde gerçekleştirilen tüm faaliyetler sırasında firma politikalarına uygun olarak gerekli güvenlik, kalite, çevre, iş sağlığı ve iş güvenliği yönetmelik ve prosedürlerine uymak, atık yönetimi kurallarına, acil durum prosedürlerine uymak doğal kaynakları verimli kullanmak ve iş emniyetine dikkat etmek.
Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?
Üniversitelerin ilgili lisans bölümlerinden mezun,
Tercihen QDMS doküman sistemi tecrübesi olan,
MS Office programlarına hakim
Çok iyi derecede İngilizce bilen,
İnisiyatif alabilen,
Problem çözme ve karar verme yönü gelişmiş,
İç ve dış müşteri odaklı,
Planlama ve organizasyon yönü kuvvetli,
Yazılı ve sözlü iletişimi güçlü,
İstanbul Anadolu Yakası'nda ikmaet eden veya edebilecek olan,
Erkek adaylar için askerlikle ilişkisi bulunmayan.

