MÜŞTERİ HİZMETLERİ UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - ANADOLU
  • Fonksiyon MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 22.5.2024

ECZACIBAŞI-MONROL NÜKLEER ÜRÜNLER

Eczacıbaşı-Monrol Nükleer Ürünler, kurulduğu günden bu yana yaptığı yatırımlar ve ürettiği ürünler ile Türkiye'de nükleer tıp sektörünün gelişmesine öncülük eden, yüksek hizmet kalitesinden ödün vermeden büyüyen, yüksek kalitede radyofarmasötik ilaç üretimi gerçekleştiren bir nükleer tıp kuruluşudur. Yurt içindeki ve yurt dışındaki üretim tesisleri, farklı ürün çeşitleri (PET & SPECT) ile nükleer tıp merkezlerine hizmet veren ilk üretici Türk firmasıdır.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Müşterilerle telefon, e-posta ve diğer iletişim kanalları aracılığıyla etkili iletişim kurmak, Müşterilerin ürünlerimizle ilgili sorularını yanıtlamak ve taleplerini yerine getirmek,

  • Müşteri şikayetlerini dinlemek, sorunları tespit etmek ve hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak için ilgili birimlerle gerekli aksiyonları almak ve takip etmek,

  •  Müşterilerle düzenli olarak toplantılar yaparak geri bildirim almak, Müşterilerden gelen geri bildirimleri toplamak, analiz etmek ve ilgili departmanlara iletmek,

  • Müşterilere ürünlerimizle ilgili doğru ve güncel bilgileri sağlamak, eğitim ve rehberlik yapmak, Müşteri etkileşimlerini kaydetmek, raporlamak ve yöneticilere düzenli olarak bilgi sunmak,

  • Diğer departmanlarla işbirliği yaparak müşteri memnuniyetini artırmak için çözüm odaklı çalışmak,

  • Müşteri hizmetleri süreçlerini gözden geçirerek ve geri bildirimlere dayanarak sürekli iyileştirmeler yapmak, Satış ve Pazarlama, Tedarik Zinciri, Finans vb. gibi müşteriye dokunan departmanlar arasında köprü vazifesi görmek,

  • CX ve Müşteri Deneyimine yönelik Dijital Dönüşüm projelerine katkı sağlamak,


  •  Proaktif davranış modeliyle oluşabilecek risklerin önüne geçmeye çalışmak Operasyon ekibiyle anlık olarak iletişimde kalarak müşteriyle gerekli durumda bilgi alışverişini sağlamak.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin ilgili lisans bölümleri’nden mezun,

  • Müşteri ilişkileri alanında 3-4 yıl deneyimli, Tercihen üretim sektöründe tecrübe sahibi,

  • Çok iyi derecede İngilizce bilen. Aktif yazılı ve sözlü iletişimi güçlü olan,

  • MS Office uygulamalarını, özellikle Excel programını etkin kullanabilen,

  • SAP SD modülünde deneyimli,

  • İletişim yönü kuvvetli, ilişki ve stres yönetiminde başarılı,

  • Ekip çalışmasına yatkın,

  • Askerliğini yapmış (erkek adaylar için).

Burada senin için ne var?

Kişisel, mesleki ve teknik yetkinliklerini sürekli geliştirebilir seni ve kariyerini destekleyecek eğitim programlarımıza katılabilirsin,

40’tan fazla kuruluş arasında 120’den fazla uluslararası pazarda global fırsatlar ve rotasyon imkânı her zaman kapını çalabilir,

Eczacıbaşı’nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimi baz alınarak kıdem yılına göre hesaplanır. İzin hakkın da seninle birlikte gelir,

Farklı ödüllendirme yöntemleriyle başarıları her daim alkışlarız,

İşinin niteliğine uygun olarak farklılaşan çalışma modelleri ile lokasyon bağımsız ya da hibrit çalışma imkanlarından yararlanabilir, esnek çalışma saatleriyle çalışma programını kendin belirleyebilirsin,

Eczacıbaşı’nda anne ve baba olmak ayrıcalıklı. Eczacıbaşı’nda anne olan çalışanlarımıza aylık kreş yardımı ve baba olan çalışanlarımıza 21 iş günü babalık izni hakkı sağlanır. ?

İstihdamda fırsat eşitliği sağlamaya kararlıyız.

Çeşitliliğe değer veririz ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem durumuna göre ayrımcılık yapmayız.

#KadınİşiErkekİşiBilmeyiz

Türkiye’nin lider markalarında dinamik, eğlenceli ve sürekli öğrenebileceğin bir çalışma ortamı arıyorsan, doğru yerdesin!
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV