MÜŞTERİ HİZMETLERİ SORUMLUSU
- Yeni Mezun
- İSTANBUL - ANADOLU
- MÜŞTERİ HİZMETLERİ
- Tam Zamanlı
- 1.10.2019
İlan kapatıldı
İlan yayından kalkmış
VİTRA KARO
VitrA Karo, seramik kategorisinde Türkiye’nin en geniş ürün gamına sahip, sektöründe Avrupa’nın en büyük 10 üreticisinden biri ve 75 ülkede satışa sunulan üst segment pazar lideri konumunda yer alıyor. Almanya’nın yüz yıllık markalarından Engers ile dünyanın en eski ve en çok tanınan seramik markası Villeroy & Boch’un karo bölümünü de bünyesinde bulunduruyor.Ülkemizden AB’ye yapılan ihracatta birinci sırada yer alan VitrA Karo, “TSE Çift Yıldız” Belgesi’ne sahip karoları ile AB’nin Türkiye’den bir seramik markasına verdiği ilk eko-etiketi de elinde bulunduruyor.
İş Tanımı
Müşteri Hizmetleri Sorumlusu rolünde çalışacak takım arkadaşımızın, VitrA Karo ürünlerinin kalite kontrolü ve müşteri şikayetlerinin takip edildiği Kalite Güvence ekibinin parçası olarak, şikayetleri inceleyerek müşterilerimizin memnuniyetinin artırılması için çalışmalar yapılması hedeflenir.
Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?
- Ürünlerle ilgili teknik bilgileri ve uygulama ile ilgili detayları öğrenir; iletilen müşteri şikayetlerini detaylı analiz ederek raporlar.
- Gelen şikayetleri inceler ve gerekli olursa müşterilerimizi ve şantiyeyi ziyaretleri eder.
- Kabul edilen şikayetlerle ilgili ürün süreçlerini takip ederek, gereken müşteri memnuniyetini sağlamak için çalışmalar yapar.
- Şikayet verilerini Şikayet Yönetim Sistemine düzenli olarak girer ve hazırlanan aylık raporun zamanında yayınlanmasını sağlar.
-
Sahada görülen yeni montaj uygulamaları, yeni uygulama ekipmanları hakkında bilgi toplayıp üretim birimleriyle paylaşır.
Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?
- İnşaat Teknolojisi, Sıhhi Tesisat Teknolojisi, Yapı Tesisat Teknolojisi, Kalite Kontrol bölümlerinden mezun,
- İletişimi güçlü, çözüm odaklı,
- Karar verme ve stresli durumları yönetme becerisine sahip,
- Yurtiçi ve gerektiğinde komşu ülkelere seyahat edebilecek bir ekip arkadaşı arıyoruz.