MÜŞTERİ HİZMETLERİ DESTEK SORUMLUSU - ENGELLİ KADRO

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 31.7.2019

ECZACIBAŞI YAPI GEREÇLERİ

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri A.Ş. (EYAP), Türkiye’nin ilk ve en büyük seramik sağlık gereçleri üreticisi ve ihracatçısı unvanına sahip. Kuruluş, 1958’den beri VitrA markalı seramik sağlık gereçleri, 1991’den bu yana da banyo mobilyaları, küvet ve duş tekneleri üretiyor. 

İş Tanımı

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri ''Müşteri Hizmetleri'' ekibimizin bir parçası olarak aramıza katılacak olan takım arkadaşımızın, müşteri şikayetlerini çözüme ulaştırması, şikayet ve talepleri sisteme kaydetmesi, müşteri memnuniyetini sağlaması hedeflenir.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Danışma hattı ve internet üzerinden gelen müşteri şikayetlerini çözüme ulaştırır, müşteriye bildirir.
  • Şikayetleri ve talepleri sisteme kaydeder,  gerekli raporları hazırlar.
  • İç ve dış müşteriler ile koordinasyonu sağlayarak müşteri memnuniyetini sağlar.

Kimi Arıyoruz?

  • En az önlisans mezunu,
  • Benzer bir pozisyonda 2-3 sene deneyimli,
  • Sonuç odaklı ve müşteri yönetimi deneyimi olan,
  • İş-Kur'a kayıtlı ve yasa gereği engelli kadrosu kapsamında değerlendirilebilecek,
  • MS Office ve Excel  uygulamalarına hakim ve raporlama yapabilecek,
  • Tercihen SAP kullanabilen,
  • Erkek adaylar için askerliğini yapmış ‘’Müşteri Hizmetleri Destek Sorumlusu – Engelli Kadro’’ arıyoruz.
  •  
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV