MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİCİSİ – SÜREÇ GELİŞTİRME

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 31.10.2022
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI YAPI GEREÇLERİ

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri A.Ş. (EYAP), Türkiye’nin ilk ve en büyük seramik sağlık gereçleri üreticisi ve ihracatçısı unvanına sahip. Kuruluş, 1958’den beri VitrA markalı seramik sağlık gereçleri, 1991’den bu yana da banyo mobilyaları, küvet ve duş tekneleri üretiyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Müşteri deneyimini arttırmak için müşteri yapılarını ve ihtiyaçlarını analiz eder,
  • Süreç iyileştirmelerini yönetir; şirket genelinde süreçleri iyileştirmek için müşteri deneyimi perspektifinden süreç ve veri analizi yapar, pratik ve yürütülebilir çözümler üretir ve projeler geliştirir,
  • Sorumlusu olduğu alanda insan odaklı bakış açısı ile uçtan uca müşteri deneyimini ve müşteri yolculuğunu tasarlar ve müşteri değer tekliflerini oluşturur,
  • Tasarlanan deneyimin tüm kanallarda kusursuz bir şekilde uygulanmasını sağlar,
  • Müşteri destek standartlarını iyileştirmeye yönelik fırsatları belirler.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin İİBF veya Mühendislik Fakültesi bölümlerinden mezun,
  • İlgili alanda 6-7 yıl deneyim sahibi,
  • Ekip çalışmasına yatkın, koordinasyon becerileri yüksek,
  • Yaratıcı düşünme ve problem çözme yetkinliği gelişmiş,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış
Bir “Müşteri Deneyimi Yöneticisi” arayışımız bulunmaktadır.
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV