MÜŞTERİ DENEYİMİ VE İÇGÖRÜ MÜDÜRÜ

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 27.5.2025

ECZACIBAŞI HOLDİNG

Dr. Nejat F. Eczacıbaşı tarafından 1942’de temelleri atılan Eczacıbaşı Topluluğu, başta yapı ürünleri, tüketim ürünleri ve sağlık alanlarında, ulusal ve uluslararası pazarlara yönelik olarak faaliyet gösteren, Türkiye’nin önde gelen sanayi topluluklarından biridir. Eczacıbaşı Topluluğu, toplam 50 kuruluşu, 13.500’ün üzerinde çalışanı ve 2022 sonu itibarıyla 2 milyar euro cirosuyla gayrimenkul geliştirme, doğal kaynaklar ve bilgi teknolojileri alanlarında da faaliyet göstermektedir.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Topluluk genelinde müşteri yolculuk haritalarını oluşturmak, temas noktalarını analiz etmek ve müşteri deneyimindeki kritik anları belirlemek.
  • Pazar araştırmaları, müşteri anketleri, odak grup çalışmaları ve diğer kalitatif/kantitatif yöntemlere teknolojiyi kullanarak yenilikçi çözümler getirip müşteri ihtiyaçlarını, beklentilerini ve davranışlarını derinlemesine anlamak.
  • Rakip analizi ve sektör trendlerini takip ederek müşteri deneyimi alanındaki en iyi uygulamaları belirlemek ve holding bünyesine uyarlamak.
  • Elde edilen içgörüler ışığında, müşteri memnuniyetini ve sadakatini artıracak, müşteri yaşam boyu değerini yükseltecek stratejiler geliştirmek.
  • Müşteri odaklı bakış açısıyla mevcut iş süreçlerini (satış, pazarlama, servis, stok, sipariş yönetimi vb.) analiz etmek ve iyileştirme/yeniden tasarım önerileri sunmak, bu projeleri yönetmek.
  • Net Tavsiye Skoru (NPS), Müşteri Memnuniyet Skoru (CSAT), Müşteri Çaba Skoru (CES) gibi müşteri deneyimi metriklerini takip etmek ve raporlamak.
  • İş kollarına müşteri deneyimi ve içgörü konularında eğitimler ve danışmanlık sağlamak.
  • Müşteri geri bildirim mekanizmalarını (sesli, yazılı, dijital) etkin bir şekilde yönetmek ve aksiyon alınmasını sağlamak.
 Bizce sen de «Kariyeri, Gelişimi, Hayatı ve Geleceği Eczacıbaşı’nda Yaşamalısın!»

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin İşletme, Ekonomi, Sosyoloji, Psikoloji, Endüstri Mühendisliği veya ilgili sosyal bilimler/sayısal bölümlerinden lisans derecesiyle mezun.
  • Tercihen Pazarlama, Müşteri Deneyimi Yönetimi, Pazar Araştırması veya Davranış Bilimleri alanlarında yüksek lisans derecesine sahip.
  • Müşteri deneyimi yönetimi (CX), pazar araştırması, tüketici içgörüleri, kullanıcı deneyimi (UX) araştırması veya benzer rollerde en az 7-10 yıl arası deneyimli.
  • Müşteri yolculuğu haritalama, persona oluşturma, CX ölçümleme (NPS, CSAT vb.) ve iyileştirme projelerinde kanıtlanmış başarı geçmişine sahip.
  • Farklı araştırma metodolojileri (kalitatif ve kantitatif) ve analiz teknikleri konusunda derinlemesine bilgi ve uygulama deneyimi.
  • Tercihen enaz 2 farklı sektörde (B2B, B2C) hizmet veren çoklu iş birimi olan kurumsal yapılarda çalışma deneyimi.
  • Müşteriyi her kararın merkezine koyabilme ve güçlü empati yeteneği.
  • Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini derinlemesine anlama ve içselleştirme.
  • Güçlü analitik beceriler; veriyi (müşteri verisi, pazar araştırması sonuçları vb.) anlamlandırma, yorumlama ve stratejik içgörülere dönüştürme yeteneği.
  • Detaylara hakimiyet ve büyük resmi görebilme dengesi.
  • İçgörüleri eyleme geçirilebilir, ölçülebilir ve etkili CX stratejilerine ve projelere dönüştürebilme.
  • Müşteri içgörülerini ve önerilerini farklı seviyelerdeki paydaşlara (üst yönetim, iş kolları, teknik ekipler) açık, net ve ikna edici bir şekilde sunabilme.
  • Güçlü hikaye anlatımı ve sunum becerileri.
  • Müşteri odaklı süreçleri tasarlama, analiz etme ve iyileştirme becerisi.
  • CX alanındaki yeni trendleri, teknolojileri ve en iyi uygulamaları takip ederek kuruma adapte edebilme.
  • Farklı departmanlar (Pazarlama, Satış, Operasyon, IT, Veri Analitiği vb.) ve iş birimleriyle güçlü ilişkiler kurarak etkin işbirliği sağlayabilme.
  • Anket platformları (Qualtrics, SurveyMonkey, Google Forms vb.), CRM sistemleri, CX analitik araçları ve müşteri geri bildirim yönetimi araçları hakkında bilgi ve deneyim.
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen (yazılı ve sözlü).
  • İstanbul'da ikamet eden.
Sen tam bize göresin!
Yeni ekibin heyecanla seni bekliyor.


Burada senin için ne var?

  • Kişisel, mesleki ve teknik yetkinliklerini sürekli geliştirebilir seni ve kariyerini destekleyecek eğitim programlarımıza katılabilirsin.
  • 40’tan fazla kuruluş arasında 120’den fazla uluslararası pazarda global fırsatlar ve rotasyon imkânı her zaman kapını çalabilir.
  • Eczacıbaşı’nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimi baz alınarak kıdem yılına göre hesaplanır. İzin hakkın da seninle birlikte gelir.
  • Farklı ödüllendirme yöntemleriyle başarıları her daim alkışlarız.
  • İşinin niteliğine uygun olarak farklılaşan çalışma modelleri ile lokasyon bağımsız ya da hibrit çalışma imkanlarından yararlanabilir, esnek çalışma saatleriyle çalışma programını kendin belirleyebilirsin. 
  • Eczacıbaşı’nda anne ve baba olmak ayrıcalıklı. Eczacıbaşı’nda anne olan çalışanlarımıza aylık kreş yardımı ve baba olan çalışanlarımıza 21 iş günü babalık izni hakkı sağlanır.
  • İstihdamda fırsat eşitliği sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veririz ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem durumuna göre ayrımcılık yapmayız. #KadınİşiErkekİşiBilmeyiz

Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV