MEDYA PLANLAMA VE SATIN ALMA YÖNETİCİSİ

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - ANADOLU
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 30.9.2020

ECZACIBAŞI TÜKETİM ÜRÜNLERİ

Tüketim ürünleri alanında, 70 yılı aşkın bir süredir öncü ürün ve kategorilerde tüketici ihtiyaçlarını karşılayan Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri; temizlik kağıtları, bebek bakım, kişisel bakım, ev bakım ve ev dışı temizlik kategorileri altında Selpak, Solo, Uni, OK, Detan gibi birçok öncü markayı bünyesinde barındırıyor ve çağdaş, kaliteli ve sağlıklı yaşamın gereği olan tüketim ürünlerinin sunumunda öncülük yapmak ve kullanımını yaygınlaştırmak temel amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Eczacıbaşı Topluluğu markalarının medyadaki etkinlik ve verimliliğini arttırmak için medya strateji, planlama ve satınalma süreçlerini yönetmek
  • Medya ajansı ile online-offline medya planlarının oluşturulmasını sağlamak
  • Etkin medya planı yapılması için gerekli analizleri yapmak, yorumlamak ve ajansı yönlendirmek
  • Planlama sürecinde marka ekipleri ve ajanslar arasında iletişim sağlamak
  • Medya planlarının gerçekleşen sonuçlarını değerlendirmek, takip etmek
  • Mecralarla iletişime geçerek markalar için yeni fırsatlar yaratmak
  • Mecra maliyet ve verimlilik analizlerini gerçekleştirmek ve takip etmek
  • Tüketici deneyimi, tüketici temas noktaları, veriden değer yaratma süreçlerini düzenlemek ve fırsatları oluşturmak
  • E-ticaret ortaklıklarında data kullanım planlamasını yapmak

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
  • En az 7-8 yıllık medya planlama tecrübesi olan
  • Online offline medya planlama ve raporlama programlarına hakim
  • Offline, online mecralar konusunda deneyimli
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
 
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV