MEDYA PLANLAMA VE SATIN ALMA UZMANI
- Deneyimli
- İSTANBUL - ANADOLU
- PAZARLAMA
- Tam Zamanlı
- 31.1.2021
İlan kapatıldı
İlan yayından kalkmış
ECZACIBAŞI TÜKETİM ÜRÜNLERİ
Tüketim ürünleri alanında, 70 yılı aşkın bir süredir öncü ürün ve kategorilerde tüketici ihtiyaçlarını karşılayan Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri; temizlik kağıtları, bebek bakım, kişisel bakım, ev bakım ve ev dışı temizlik kategorileri altında Selpak, Solo, Uni, OK, Detan gibi birçok öncü markayı bünyesinde barındırıyor ve çağdaş, kaliteli ve sağlıklı yaşamın gereği olan tüketim ürünlerinin sunumunda öncülük yapmak ve kullanımını yaygınlaştırmak temel amacıyla çalışmalarını sürdürüyor.
Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?
- Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri markalarına etkin medya planı yapılması için gerekli analizleri yapmak, yorumlamak ve ajansı yönlendirmek,
- Dijital Performans pazarlama deneyimi; Data analizi ile planlama, Tüketici gruplama ve özel hedefleme, A/B tesleri, ürün&mecra performans analizi yapmak,
- Dijital projeler ve dijital pazarlama kampanyalarının yönetilmesi,
- Google Analytics, Facebook Analytics, Insider vb araçlarda data analizi yapmak, aksiyonlar planlamak ve hayata geçirmek,
- Planlama sürecinde marka ekipleri ve ajanslar arasında iletişim sağlamak,
- Medya planlarının gerçekleşen sonuçlarını değerlendirmek, takip etmek ve mutabakat sürecini tamamlamak,
- Mecralarla iletişime geçerek markalar için yeni fırsatlar yaratmak,
- Mecra maliyet analizlerini gerçekleştirmek ve takip etmek,
- Dijital mecra planlama ve satın alması konularında çalışmak.
Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- En az 3 yıllık digital medya planlama tecrübesi olan,
- Digital Medya planlama ve raporlama programlarına hakim,
- E-ticaret dinamiklerine hakim ve planlama konusunda deneyimli,
- Online mecralar konusunda bilgi sahibi, trendleri takip eden,
- Offline mecralara tercihen tecrübesi olan,
- Çok iyi derecede İngilizce bilen,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.