MEDYA PLANLAMA UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 31.10.2023
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI YAPI GEREÇLERİ

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri A.Ş. (EYAP), Türkiye’nin ilk ve en büyük seramik sağlık gereçleri üreticisi ve ihracatçısı unvanına sahip. Kuruluş, 1958’den beri VitrA markalı seramik sağlık gereçleri, 1991’den bu yana da banyo mobilyaları, küvet ve duş tekneleri üretiyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • İlgili pazar ve/veya kanalların medya kampanyalarını yönetmeye ve optimize etmeye, tüm performans kanallarını uçtan uca yönetmeye istekliysen,
  • İç müşteriler ve paydaşlar ile planların stratejiden kampanya sonrası çıktılarına dair süreçleri yönetmeye, iyileştirme önerileri getirerek süreçlere liderlik etmeye ilgi duyuyorsan,
  • Pazarlama ve analitik ile ilgili Facebook, Google, DSP ler, reklam ağları vb. 3. partilerle ilişkilerin kurulması ve sürdürülmesinden sorumlu olmak sana göreyse,
  • Yeni ortaklıklar ve pazarlama kanallarını inceleyip ve hızlı ve esnek bir şekilde uygulayarak oluşturabileceksen,
  • Kampanyalar için KPI'ları tanımlamaktan ve buna uygun pazarlama planları geliştirmekten keyif alacaksan,
  • Verileri ve performansı analiz ederek ana büyüme fırsatlarını belirlemek ilgini çekiyorsa,
  • Verilere dayalı başarılı optimizasyon stratejileri ve çözümleri önermek ve uygulamak seni heyecanlandırıyorsa,
  • Sürekli olarak A / B testi yapabilecek ve sonuçlara göre yeni yaklaşımlar sunabileceksen,
  • Kullanıcıları ve onların ürünlerimizi aramaya / satın almaya neyin teşvik ettiğini derinlemesine anlamakla ilgileniyorsan,
  • Yeni reklam modellerini ve gelişmeleri takip etmek, işin faydasına kullanmak için fırsatlar yaratabilecek olmak seni heyecanlandırıyorsa,
  • Fikir vermek ve yeni ana reklam öğeleri üretmeye yardımcı olmak için yaratıcı ekiplerle işbirliğini en iyi ben yaparım diyorsan,

  • Sen tam bize göresin!
    Yeni ekibin heyecanla seni bekliyor.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin tercihen mühendislik, istatistik veya ekonomi bölümlerinden lisans mezunuysan,
  • Çok iyi derecede ingilizce bilgisine sahipsen,
  • Facebook, Google vb. dijital reklamcılık kanallarında 2-3 yıl deneyimin varsa,
  • Geçmiş tecrübelerinde yaratıcı ekiplerle ve ajanslarla çalıştıysan,
  • Süreçleri kurgulama yetkinliğine sahipsen,
  • Ekip çalışmasına yatkınsan,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamladıysan,
  • Bizce sen de «Kariyeri, Gelişimi, Hayatı ve Geleceği Eczacıbaşı’nda Yaşamalısın!»

Burada senin için ne var?

  • Kişisel, mesleki ve teknik yetkinliklerini sürekli geliştirebilir seni ve kariyerini destekleyecek eğitim programlarımıza katılabilirsin.
  • 40’tan fazla kuruluş arasında 120’den fazla uluslararası pazarda global fırsatlar ve rotasyon imkânı her zaman kapını çalabilir.
  • Eczacıbaşı’nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimi baz alınarak kıdem yılına göre hesaplanır. İzin hakkın da seninle birlikte gelir.
  • Farklı ödüllendirme yöntemleriyle başarıları her daim alkışlarız.
  • İşinin niteliğine uygun olarak farklılaşan çalışma modelleri ile lokasyon bağımsız ya da hibrit çalışma imkanlarından yararlanabilir, esnek çalışma saatleriyle çalışma programını kendin belirleyebilirsin. 
  • Eczacıbaşı’nda anne ve baba olmak ayrıcalıklı. Eczacıbaşı’nda anne olan çalışanlarımıza aylık kreş yardımı ve baba olan çalışanlarımıza 21 iş günü babalık izni hakkı sağlanır.
  • İstihdamda fırsat eşitliği sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veririz ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem durumuna göre ayrımcılık yapmayız. #KadınİşiErkekİşiBilmeyiz

Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV