MARKA YÖNETİCİSİ

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - ANADOLU
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 6.3.2020

ECZACIBAŞI TÜKETİM ÜRÜNLERİ

Tüketim ürünleri alanında, 70 yılı aşkın bir süredir öncü ürün ve kategorilerde tüketici ihtiyaçlarını karşılayan Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri; temizlik kağıtları, bebek bakım, kişisel bakım, ev bakım ve ev dışı temizlik kategorileri altında Selpak, Solo, Uni, OK, Detan gibi birçok öncü markayı bünyesinde barındırıyor ve çağdaş, kaliteli ve sağlıklı yaşamın gereği olan tüketim ürünlerinin sunumunda öncülük yapmak ve kullanımını yaygınlaştırmak temel amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Markanın uluslararası pazarlardaki uzun dönemli stratejisinin ve planlarının oluşturulmasına destek olmak
  • Sorumluluğundaki ülkelerde yıllık planların hayata geçirilmesini sağlamak
  • Yurt dışı pazarlardaki tüketici / müşteri ihtiyaçları, rekabet unsurlarını analiz etmek ve iç görüleri belirleyip aksiyona dönüştürmek
  • Oluşturulan marka stratejisi doğrultusunda reklam, medya, marka ajanslarıyla birlikte 360 iletişim planları oluşturulmak  ve hayata geçirmek
  • Inovasyon haritasına uygun yeni ürün, paket, varyant geliştirme süreçlerini yürütmek ve gerekli pazar araştırma çalışmalarını araştırma ekibi ile birlikte planlayıp, takip ve analiz etmek
  • Belirlenen büyüme hedefleri (pazar payı, ciro, penetrasyon, bilinirlik vb. gibi ) doğrultusunda sorumlu olduğu ülkelerdeki marka P&L ve pazarlama bütçelerini yönetmek 
 

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Lisans eğitimini üniversitelerin mühendislik, işletme ya da ekonomi bölümlerinde tamamlamış
  • Hızlı tüketim sektöründe tercihen uluslararası marka yönetiminde az 3 yıl deneyimli
  • Çok iyi düzeyde yazılı ve sözlü İngilizce bilen
  • Microsoft Office programlarına hakim
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış


Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV