MARKA İLETİŞİM UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 5.7.2020

Yapı Ürünleri Grubu

VitrA, Artema, Engers, Villeroy&Boch, Burgbad ve İntema markalarıyla hizmet veren, sektöründeki en geniş ürün yelpazesine, üretim ve satış ağına sahip Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, yarım asrı aşan deneyimiyle, banyo ve karo ürünlerinin toplamında Türkiye’de pazar liderliğini elinde bulunduruyor. Cirosunun %70’ini Türkiye’nin dışındaki 75’ten fazla ülkeden sağlıyor, ülkemizin toplam seramik sağlık gereçleri ihracatının %50’sinden fazlasını gerçekleştiriyor, AB ülkelerine yapılan ihracatta, karo ürünleriyle birinci sırada yer alıyor.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

ATL, BTL ve dijital kanallarda ürün iletişimlerinden sorumlu kişi olarak; 
  • Araştırmalar, analizler, trend sunumları, rekabet analizleri ve hedefler doğrultusunda ürün iletişim stratejilerini ürün yönetimi ile koordinasyon halinde hazırlar.
  • Yıllık marka iletişim takvimine ürün iletişimlerinin entegrasyonunu yapar.
  • Türkiye ve hedef global pazarlarda ürün iletişimlerinin uygulanmasını ve takibini yapar. 
  • Marka imajına hizmet eden imaj iletişim kampanyaları, fuarlar, kataloglar gibi konularda ürünün görsel, sözel dünyasından sorumlu kişi olarak çalışılmasını yapar.
  • Pazar ve rakip pazar aktivitelerini takip eder.
  • Yıllık bütçenin hazırlanmasına destek olur ve düzenli takibini yapar.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin ilgili fakültelerinden lisans mezunu,
  • İlgili alanda 2-3 yıl iş tecrübesine sahip,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
  • Tercihen askerlik görevini tamamlamış (erkek adaylar için).
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV