MARKA İÇERİK MÜDÜRÜ

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 28.2.2022
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI YAPI GEREÇLERİ

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri A.Ş. (EYAP), Türkiye’nin ilk ve en büyük seramik sağlık gereçleri üreticisi ve ihracatçısı unvanına sahip. Kuruluş, 1958’den beri VitrA markalı seramik sağlık gereçleri, 1991’den bu yana da banyo mobilyaları, küvet ve duş tekneleri üretiyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • VitrA Banyo ve Artema markalarının Türkiye ve dünya çapındaki iletişim stratejilerinin oluşturulması, kampanyalarının tasarlanması ve üretilmesi çerçevesindeki çalışmalara ve marka içerik ekibine liderlik eder.
  • Pazar araştırma, trend sunumları ve rekabet analizleri doğrultusunda stratejik marka çalışmalarını ve iletişim stratejilerini ilgili ekiplerle birlikte belirler.
  • Türkiye ve hedef global pazarlarda marka iletişim stratejisinin konumlanmasına liderlik eder, marka vizyonu & kararları, mesajları konusunda stratejik yönlendirmeyi yapar.
  • PR, reklam & kreatif ajanslarıyla müşteri iletişim planlama, PR çalışmalarını yürütür; kreatif iyileştirmelere, yıllık marka iletişim takvimi ve ürün iletişimlerinin entegrasyonuna liderlik eder.
  • Marka imajına hizmet eden tüm imaj iletişim kampanyaları, fuarlar, kataloglar gibi konularda marka ve ürünün tüm görsel ve sözel dünyasından sorumludur.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin İdari Bilimler ve İletişim lisans bölümlerinden mezun,
  • Pazarlama, reklam, marka iletişimi alanlarında en az 10 yıl deneyimli (ajans deneyimi de olması artıdır),
  • Çok iyi seviyede İngilizce bilen,
  • Kuvvetli iletişim becerilerine sahip,
  • Kreatif, yenilikçi, motivasyonu yüksek, planlama ve organizasyon becerileri kuvvetli olan,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olan “Marka İçerik Müdürü” arıyoruz.
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV