KURUMSAL İLETİŞİM SORUMLU UZMANI- DİJİTAL MEDYA
-
Deneyimli
-
İSTANBUL - AVRUPA
-
KURUMSAL İLİŞKİLER
-
Tam Zamanlı
-
1.3.2021
ECZACIBAŞI HOLDİNG
Dr. Nejat F. Eczacıbaşı tarafından 1942’de temelleri atılan Eczacıbaşı Topluluğu, başta yapı ürünleri, tüketim ürünleri ve sağlık alanlarında, ulusal ve uluslararası pazarlara yönelik olarak faaliyet gösteren, Türkiye’nin önde gelen sanayi topluluklarından biridir. Eczacıbaşı Topluluğu, toplam 50 kuruluşu, 13.500’ün üzerinde çalışanı ve 2022 sonu itibarıyla 2 milyar euro cirosuyla gayrimenkul geliştirme, doğal kaynaklar ve bilgi teknolojileri alanlarında da faaliyet göstermektedir.
Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?
• Topluluk kurumsal iletişim politika, strateji ve kurumsal iletişim planının oluşturulmasına destek vermek
• Topluluk iç ve dış iletişim planı doğrultusunda kampanya ve yaratıcı içerikler geliştirmek
• Eczacıbaşı Topluluğu'nun dijital iletişiminin en etkin şekilde yürütülmesini sağlamak,
dijital iletişim stratejilerinin belirlemesi, ölçümü ve takibine etkin katkı sağlamak
• Eczacıbaşı Topluluğu sosyal medya stratejisini oluşturmak, mecralara göre sosyal medya planını ve kampanyaları hazırlamak, paylaşımların zamanında yapılmasını ve takibini sağlamak
• Dijital iletişim ajanslarıyla (sosyal medya ajansı, medya satın alma ajansı vb.) ilişkileri etkin şekilde yürütmek, süreçleri geliştirmek, ajanslara geri bildirim vermek
• Topluluk dijital mecralarını, araçlarını, gündemini yakından takip etmek, ölçümleme ve dinleme raporlarının takip ve analizini yapmak, iç paydaşları anlık ve periyodik bilgilendirmek, performans metrikleri doğrultusunda aksiyon planları hazırlamak
• Dijital ajans bütçeleri, kampanya/medya satınalma bütçelerini yönetmek
• Dijital mecralardaki trendler, araçlar, yaklaşımlar, benchmark kurumları yakından takip etmek, içgörüler oluşturmak ve stratejileri beslemek/sürekli revize etmek
• Kurumsal itibar araştırmalarının yürütülmesine, sonuçları ile ilgili aksiyon planı oluşturulmasına destek vermek
• Online itibar stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanmasını sağlamak
• Topluluk dijital dönüşüm stratejileri doğrultusunda iç ve dış iletişim planının oluşturulmasına ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü’ne düşen iş planlarının uygulanmasına katkı sağlamak ve Dijital Dönüşüm Ofisi ile koordinasyonu yürütmek
• Kurumsal İletişim ekibinin dijital yetkinlik ihtiyaçlarının belirlenmesi, trendlere yönelik ekibin gelişimine/yönlendirilmesine destek vermek
• Dijital yetkinlik ihtiyaçlarının belirlenmesinde etkin rol oynamak, ihtiyaca yönelik gelişim planlamalarına destek vermek
Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?
• Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun
• Çok iyi derecede İngilizce bilen
• Ajans ve/veya kurumsal firmalarda sosyal medya/dijital iletişim alanında minimum 5 yıl deneyimli
• İletişimci olmaktan heyecan duyan ve bu heyecanı çevresindekilere taşıyabilen Microsoft Office programlarını çok iyi derecede kullanabilen
• Google Analytics’i etkin olarak kullanabilen
• Google AdWords, Facebook Business hesaplarının yönetimi konusunda tecrübeli
• Analitik düşünme becerisi gelişmiş, sayısal rapor hazırlamayı ve okumayı bilen
• Dijital pazarlama araçları ve kanallarına hâkim, dijital mecraları, araçları, trendleri ve gündemi yakından takip eden
• Üstün planlama, takip ve koordinasyon becerilerine sahip
• İnsan ilişkilerinde başarılı, etkin iletişim ve temsil yeteneğine sahip
• Microsoft Office programlarını çok iyi derecede kullanabilen
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış

