KIDEMLİ İNSAN KAYNAKLARI UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - ANADOLU
  • Fonksiyon İNSAN KAYNAKLARI
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 30.11.2023
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI-MONROL NÜKLEER ÜRÜNLER

Eczacıbaşı-Monrol Nükleer Ürünler, kurulduğu günden bu yana yaptığı yatırımlar ve ürettiği ürünler ile Türkiye'de nükleer tıp sektörünün gelişmesine öncülük eden, yüksek hizmet kalitesinden ödün vermeden büyüyen, yüksek kalitede radyofarmasötik ilaç üretimi gerçekleştiren bir nükleer tıp kuruluşudur. Yurt içindeki ve yurt dışındaki üretim tesisleri, farklı ürün çeşitleri (PET & SPECT) ile nükleer tıp merkezlerine hizmet veren ilk üretici Türk firmasıdır.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Oryantasyon ve diğer temel insan kaynakları süreçlerinde sorumlu olduğu iç müşteri grubu için ilk iletişim noktası olarak süreçleri etkin şekilde yürütmek benim işim diyorsan,

  • Kuruluş stratejik hedeflerine uyumlu olarak kariyer yönetimi, performans yönetimi, yetenek yönetimi çalışmalarına ve çalışanların kurum bağlılığını arttırma/iyileştirme konusundaki uygulamalara destek olmak istersen,

  • Mevcut ve yeni insan kaynakları uygulamalarının geliştirilmesine katkıda bulunmak, ilgili projelerde aktif rol almak, projelerin sorumlu olunan ekiplerde uygulanmasını sağlamak için hevesliysen,

  • İş ortağı olduğu çalışanlar için gelişim planı görüşmelerini gerçekleştirerek belirlenen aksiyonların takibini sağlamak tam senlikse,

  • Çalışan Bağlılığı Anketi uygulama sonuçlarını iş ortağı ile değerlendirmek; çalışanların bağlılığını arttırmak ve/veya iyileştirmek için aksiyon planlarını belirlemek ve takip etmek; gerektiği noktada odak grup çalışmalarını düzenlemek ve çıktılarını takip etmek istersen,

  • Kurumsal iletişim süreçlerini kuruluş için koordine etmek ve şirket içi iletişim süreçlerine destek vermek için istekliysen,

  • İş süreçlerinde ihtiyaç duyulan iyileştirmenin sağlanması adına operasyonel mükemmellik modeli çerçevesinde süreçlerin ele alınması ve sürekli iyileşmenin tüm kuruluş içinde sürdürülebilirliğinin sağlanması benim için çok önemli diyorsan,

Sen tam bize göresin!

Yeni ekibin heyecanla seni bekliyor.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden en az lisans derecesinde mezunsan,

  • İnsan Kaynakları alanında minimum 6 yıl deneyimliysen,

  • MS Office programlarını etkin kullanabiliyorsan,

  • Çok iyi seviyede İngilizce biliyorsan,

  • İstanbul’da ikamet ediyorsan,

  • Seyahat engelin yoksa,

  • Analitik düşünce ve raporlama becerilerine sahipsen,

  • Sözlü ve yazılı iletişim becerilerin gelişmişse,

  • Takım çalışmasına yatkınsan,

  • Askerliğini yaptıysan (Erkek Adaylar İçin).

Bizce sen de «Kariyeri, Gelişimi, Hayatı ve Geleceği Eczacıbaşı’nda Yaşamalısın!»

Burada senin için ne var?

  • Kişisel, mesleki ve teknik yetkinliklerini sürekli geliştirebilir seni ve kariyerini destekleyecek eğitim programlarımıza katılabilirsin.

  • 40’tan fazla kuruluş arasında 120’den fazla uluslararası pazarda global fırsatlar ve rotasyon imkânı her zaman kapını çalabilir.

  • Eczacıbaşı’nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimi baz alınarak kıdem yılına göre hesaplanır.İzin hakkın da seninle birlikte gelir.

  • Farklı ödüllendirme yöntemleriyle başarıları her daim alkışlarız.

  • İşinin niteliğine uygun olarak farklılaşan çalışma modelleri ile lokasyon bağımsız ya da hibrit çalışma imkanlarından yararlanabilir, esnek çalışma saatleriyle çalışma programını kendin belirleyebilirsin.

  • Eczacıbaşı’nda anne ve baba olmak ayrıcalıklı.Eczacıbaşı’nda anne olan çalışanlarımıza aylık kreş yardımı ve baba olan çalışanlarımıza 21 iş günü babalık izni hakkı sağlanır.

İstihdamda fırsat eşitliği sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veririz ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem durumuna göre ayrımcılık yapmayız.

#KadınİşiErkekİşiBilmeyiz

Türkiye’nin lider markalarında dinamik, eğlenceli ve sürekli öğrenebileceğin bir çalışma ortamı arıyorsan, doğru yerdesin!
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV