• En iyi yetenekleri Topluluğa çekmek amacıyla aday ve çalışan deneyimini aynı çizgide birleştiren, trendlere uygun ve sürdürülebilir bir işveren markası stratejisinin yürütülmesini sağlar.
• İşveren markası stratejisi doğrultusunda oluşturduğu pazarlama planıyla çalışanlar ve adaylara yönelik tüm iç ve dış iletişim planlarını oluşturur, ajansla birlikte yürütülmesini koordine eder.
• İşveren markası sosyal medya stratejisinin belirlenmesinde etkin rol oynar, strateji doğrultusunda kanalları yönetir ve takip eder.
• Yeteneğin Topluluğa çekilmesi için yeni uygulamalar araştırır, uygulanabilecek yeni önerileri geliştirir; hedef kitleye ulaşmak için uygun platformlarının kullanılmasını sağlar.
• Topluluk genelinde üniversite - kuruluş işbirliği stratejilerinin geliştirilmesine destek olur; bu çerçevede üniversiteler ve kariyer merkezleri ile çalışma planlarının oluşturulmasında etkin rol alır, etkinliklerin yürütülmesini koordine eder.