DİJİTAL PAZARLAMA VE ANALİTİK UZMANI (E-HOME)

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 20.7.2022
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI HOLDİNG

Dr. Nejat F. Eczacıbaşı tarafından 1942’de temelleri atılan Eczacıbaşı Topluluğu, başta yapı ürünleri, tüketim ürünleri ve sağlık alanlarında, ulusal ve uluslararası pazarlara yönelik olarak faaliyet gösteren, Türkiye’nin önde gelen sanayi topluluklarından biridir. Eczacıbaşı Topluluğu, toplam 50 kuruluşu, 13.500’ün üzerinde çalışanı ve 2022 sonu itibarıyla 2 milyar euro cirosuyla gayrimenkul geliştirme, doğal kaynaklar ve bilgi teknolojileri alanlarında da faaliyet göstermektedir.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

• Dijital pazarlama kampanyalarını yönetmek ve optimize etmek, tüm performans kanallarını uçtan uca yönetmek
• Pazarlama ve analitik ile ilgili Facebook, Google, DSP ler, reklam ağları vb. 3. partilerle ilişkileri kurmak ve sürdürmek
• Kullanılacak dijital analitik araçların belirlenmesi ve entegrasyonun takibinden sorumlu olmak
• Kullanıcı davranışlarını analiz etmek ve çıkarılan sonuçları gerekli birimler ile paylaşarak aksiyon planları oluşturmak
• Düzenli takip edilecek veri setlerini belirlemek, bu verilerin raporlanmasını sağlamak
• Verileri ve performansı analiz ederek ana büyüme fırsatlarını belirlemek
• Verilere dayalı başarılı optimizasyon stratejileri ve çözümleri önermek ve uygulamak
• SEO stratejisinin oluşturulmasından ve gerekli çalışmaları yapılmasının takibinden sorumlu olmak
• Sürekli olarak A / B testi yapmak ve sonuçlara göre yeni yaklaşımlar sunmak
• Kullanıcıları ve onların ürünlerimizi aramaya / satın almaya neyin teşvik ettiğini derinlemesine anlamak
• Yeni reklam modellerini ve gelişmeleri takip etmek, işin faydasına kullanmak için fırsatlar yaratmak
• Fikir vermek ve yeni ana reklam öğeleri üretmeye yardımcı olmak için yaratıcı ekiplerle işbirliği yapmak

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

• Üniversitelerin tercihen Mühendislik, İşletme, İktisat vb bölümlerinden mezun,
• Çok iyi derecede ingilizce bilgisine sahip,
• Facebook, Google vb. dijital reklamcılık kanallarında en az 2-3 yıl deneyimli,
• Google Analytics ve diğer analitik ölçümleme araçlarına hakim
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV