DİJİTAL PAZARLAMA UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 5.10.2019

Yapı Ürünleri Grubu

VitrA, Artema, Engers, Villeroy&Boch, Burgbad ve İntema markalarıyla hizmet veren, sektöründeki en geniş ürün yelpazesine, üretim ve satış ağına sahip Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, yarım asrı aşan deneyimiyle, banyo ve karo ürünlerinin toplamında Türkiye’de pazar liderliğini elinde bulunduruyor. Cirosunun %70’ini Türkiye’nin dışındaki 75’ten fazla ülkeden sağlıyor, ülkemizin toplam seramik sağlık gereçleri ihracatının %50’sinden fazlasını gerçekleştiriyor, AB ülkelerine yapılan ihracatta, karo ürünleriyle birinci sırada yer alıyor.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Dijital varlıkların geliştirmelerini yapıp, sürekli iyileştirme prensibinde projeler üretir.
  • Dijital varlıkların içerik yönetimini yapar.
  • Site içi kullanılan kişiselleştirme araçlarının takibini yapar ve raporlar.
  • SEO araçlarının verilerini kullanıcı deneyimi açısından analiz eder, yorumlar ve ajans ile yazılım firması arasındaki koordinasyonu sağlar.
  • Çeşitli iş zekası araçları ve Google Data Studio üzerinden günlük, haftalık, aylık raporları hazırlar ve yorumlar.
  • Rakip analizini düzenli olarak sağlar ve geri bildirimde bulur.
  • Gelişen internet teknolojilerini araştırır, takip eder ve gerekli iş geliştirme önerilerinde bulunur.

Kimi Arıyoruz?

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden lisans mezunu,
  • İlgili alanda 2- 3 yıl deneyim sahibi,
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen,
  • Temel web teknolojilerini bilen (HTML, CSS, JS vb.), tercihen SEO - on site deneyimi olan,
  • Google Analytics, Data Studio, Tag Manager ara yüzlerine hakim,
  • Ajans hesap yönetim tecrübesine sahip,
  • MS Office uygulamalarına hakim,
  • Tercihen askerlik görevini tamamlamış (erkek adaylar için) Dijital Pazarlama Uzmanı aranmaktadır.
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV