DİJİTAL PAZARLAMA UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 30.6.2022

VİTRA KARO

Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu markalarından VitrA’nın 60 yıllık uzmanlığını banyonun dışına çıkararak tüm yaşam alanlarına yansıtan VitrA Karo; ülkemizden AB’ye yapılan ihracatta birinci sırada yer alıyor. Şirketin 1991’de İstanbul’da başlayan üretim faaliyetleri, Bilecik ve Rusya’nın eklenmesiyle bugün 3 merkezde sürdürülüyor. Yıllık üretim kapasitesi 30 milyon m2 olan VitrA Karo’nun ürünleri, başta Türkiye ve Almanya olmak üzere, 75 ülkede satışa sunuluyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

• Dijital varlıkların geliştirmelerini yapıp, sürekli iyileştirme prensibinde projeler üretir.
• Dijital varlıkların içerik yönetimini yapar.
• Site içi kullanılan kişiselleştirme araçlarının takibini yapar ve raporlar.
• Dijital varlıkları kullanıcı deneyimi açısından analiz eder, yorumlar ve ajans/yazılım firması arasındaki koordinasyonu sağlar.
• Dijital Pazarlama araçları üzerinden haftalık/ aylık raporları hazırlar ve yorumlar.
• Rakip analizini düzenli olarak sağlar ve geri bildirimde bulur.
• Gelişen internet teknolojilerini araştırır, takip eder ve gerekli iş geliştirme önerilerinde bulunur.
• Dijital kampanyaları planlar, yönetir ve sonuçlarını analiz eder.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden lisans mezunu,
• İlgili alanda 2- 3 yıl deneyim sahibi,
• Çok iyi derecede İngilizce bilen,
• Google Analytics, Data Studio, Tag Manager ara yüzlerine hakim,
• Ajans hesap yönetim tecrübesine sahip,
• MS Office uygulamalarına hakim,
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV