DİJİTAL PAZARLAMA UZMANI
-
Deneyimli
-
İSTANBUL - AVRUPA
-
PAZARLAMA
-
Tam Zamanlı
-
30.6.2025
KANYON YÖNETİM İŞLETİM VE PAZARLAMA
Eczacıbaşı Topluluğu ve İş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı, 50-50 ortaklıkla 2006 yılı Mayıs ayında İstanbul Levent’te ev, ofis ve alışveriş-eğlence merkezlerinden oluşan Kanyon projesini hayata geçirdi. 30.000 m2 ofis alanı, 40.000 m2 kiralanabilir alışveriş merkezi alanı ve 176 residansı barındıran Kanyon, bir alışveriş merkezinin rahatlığını, sokağın canlı ruhuyla ve havasıyla eşsiz bir biçimde bir araya getiriyor. Kanyon, misafirlerine farklı deneyimler yaşatan etkinlikleri, seçkin mağazaları ve cazip yeme-içme mekanlarıyla İstanbullulara farklı tatlar sunuyor.
İş Tanımı
Kanyon’un dijital alandaki marka etkileşimini artırmanın yanı sıra tüm dijital varlıkların yönetiminde aktif rol oynamak.
Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?
-
Kanyon mobil uygulamasının relansman sürecini yönetmek; kampanya kurguları hazırlamak, uygulama dashboard’unu ve uygulamaya bağlı tüm ajansları koordine etmek, bütçe yönetimini sağlamak,
-
Dijital pazarlama stratejilerine dayalı projeler geliştirmek, planlamak ve hayata geçirmek,
-
Dijital iletişim kampanyalarının yanı sıra offline kanallarla entegre kampanyalar planlamak, uygulamak, bütçesini yönetmek ve performans takibini yapmak,
-
Instagram, Facebook, TikTok, Twitter, YouTube gibi platformlarda sosyal medya stratejilerini geliştirmek, uygulamak ve raporlamak,
-
Web siteleri ve mobil uygulamanın tasarım ve içerik süreçlerini geliştirmek, kullanılabilirliğini artırmaya yönelik aksiyonlar önermek,
-
Kanyon’un mevcut sadakat programının içeriğini geliştirmek, kampanya ve projelerle desteklemek, uygulamaya almak,
-
Arama motoru optimizasyonu (SEO) ve arama motoru pazarlaması (SEM) süreçlerini yönetmek,
-
Kanyon CRM veri tabanının güncelliğini sağlamak ve geliştirmek amacıyla projeler üretmek, bu kapsamda CRM araçlarını etkin şekilde kullanmak,
-
Güncel dijital pazarlama trendlerini ve yeni teknolojileri takip etmek,
-
Kreatif ajans, medya satın alma ajansı, sosyal medya ajansı ve CRM ajansı gibi 3. parti iş ortaklarıyla koordineli şekilde çalışarak projelerin zamanında ve etkin şekilde tamamlanmasını sağlamak.
Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?
-
Sosyal medya ve dijital reklam yönetimi alanında en az 4 yıl deneyimli,
-
Tercihen kurumsal marka ya da ajans tecrübesine sahip,
-
SEO, Google Ads ve Facebook Business Manager konularında bilgi sahibi,
-
Yeni projeler geliştirme konusunda istekli ve vizyon sahibi,
-
Influencer marketing konusunda deneyimli,
-
Dijital pazarlama araçları ve yazılımlarına hakim,
-
Yaratıcı ve yenilikçi bakış açısına sahip,
-
İyi derecede İngilizce bilen.
Bizce sen de «Kariyeri, Gelişimi, Hayatı ve Geleceği Eczacıbaşı’nda Yaşamalısın!»
Burada senin için ne var?
- Kişisel, mesleki ve teknik yetkinliklerini sürekli geliştirebilir seni ve kariyerini destekleyecek eğitim programlarımıza katılabilirsin.
- 40’tan fazla kuruluş arasında 120’den fazla uluslararası pazarda global fırsatlar ve rotasyon imkânı her zaman kapını çalabilir.
- Eczacıbaşı’nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimi baz alınarak kıdem yılına göre hesaplanır. İzin hakkın da seninle birlikte gelir.
- Farklı ödüllendirme yöntemleriyle başarıları her daim alkışlarız.
- İşinin niteliğine uygun olarak farklılaşan çalışma modelleri ile lokasyon bağımsız ya da hibrit çalışma imkanlarından yararlanabilir, esnek çalışma saatleriyle çalışma programını kendin belirleyebilirsin. Tam zamanlı uzaktan çalışan Eczacıbaşı’lılara teknoloji ve ergonomi destek paketi sunuyoruz.
- Eczacıbaşı’nda anne ve baba olmak ayrıcalıklı. Eczacıbaşı’nda anne olan çalışanlarımıza aylık kreş yardımı ve baba olan çalışanlarımıza 3 haftalık babalık izni hakkı sağlanır.
- İstihdamda fırsat eşitliği sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veririz ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem durumuna göre ayrımcılık yapmayız. #KadınİşiErkekİşiBilmeyiz

