DİJİTAL PAZARLAMA UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - ANADOLU
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 31.10.2024

ECZACIBAŞI TÜKETİM ÜRÜNLERİ

Tüketim ürünleri alanında, 70 yılı aşkın bir süredir öncü ürün ve kategorilerde tüketici ihtiyaçlarını karşılayan Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri; temizlik kağıtları, bebek bakım, kişisel bakım, ev bakım ve ev dışı temizlik kategorileri altında Selpak, Solo, Uni, OK, Detan gibi birçok öncü markayı bünyesinde barındırıyor ve çağdaş, kaliteli ve sağlıklı yaşamın gereği olan tüketim ürünlerinin sunumunda öncülük yapmak ve kullanımını yaygınlaştırmak temel amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Müşteri kazanmak ve elde tutmak için veriye dayalı karar almaya odaklanan kapsamlı büyüme stratejileri geliştirmek ve uygulamak,
  • DMP (Adform), Meta, Google ve TikTok gibi platformlarda yeni teknolojileri takip ederek sektör trendleri, en iyi uygulamalar ve rakip faaliyetleri hakkında güncel bilgi sahibi olmak,
  •  A/B testi metodolojilerini (reklam öğesi, hedef kitle segmentleri, kanallar ve içerik) ustalıkla uygulamak ve içgörüleri içerik üreten birimlerle paylaşmak,
  • E-ticaret ve çok kanallı pazarlama araçlarına ilişkin KPI'ları (gösterim, erişim, RoAS vb.) anlamak ve değerlendirmek,
  • Web siteleri, sosyal medya, e-ticaret ve çok kanallı pazarlama dahil olmak üzere çeşitli platformlar için kampanya planlama, raporlama, analiz, bütçe yönetimi, faturalandırma, satın alma siparişleri ve medya yönetimi görevlerini yürütmek,
  • Online satış kanallarına yönelik iletişimler için takip edilebilir link/bağlantılar (UTM) hazırlamak ve ilgili ekiplerle paylaşmak,
  • UI/UX'i geliştirmek için marka web sitesini oluşturmak veya güncel tutmak ve etkili pazarlama kanallarını sürdürürken uyumluluğu sağlamak için KVKK güncellemelerini takip etmek.
  • Hem B2C hem de B2B pazarları için iş stratejisi içeren bir CRM platformu (Microsoft Dynamics) oluşturması amacıyla BT ekipleri ile ortak çalışma yürütmek,
  • Reklam ağları, danışmanlıklar ve pazarlama ajansları dahil olmak üzere iş ortaklarıyla ilişkileri yönetmek.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Mühendislik, Matematik, İstatistik, Ekonomi veya ilgili alanlardan lisans mezunu,
  • Dijital pazarlama, özellikle büyüme pazarlaması, büyüme hacking, DMP ve CRM konularında en az 2 yıllık deneyim sahibi,
  • Tercihen hızlı büyüyen bir şirkette CRM kampanya yönetimi konusunda deneyim kazanmış,
  • Web analitiği araçları ve dijital pazarlama kanalları konusunda uygulamalı deneyim sahibi,
  • Dijital kampanyalara yaratıcı ve müşteri odaklı bir yaklaşımla büyüme motoru bakış açısına sahip,
  • VR, yapay zeka ve makine öğrenimi gibi yeni teknolojilere konularında ilgili,
  • Tercihen müşteri ilişkileri platformları (Insider, Salesforce, Euromotor, Microsoft Dynamics) konusunda deneyim sahibi,
  • Tercihen segmentasyon, veri yönetimi platformu (adform) ve tüm kanal iyileştirme konularında deneyim sahibi,
  • Power BI, Tableau ve Google Analytics gibi BI araçlarına hakim,
  • MS Office programlarına hakim,
  • İleri düzeyde İngilizce seviyesi,
  • Güçlü analitik ve veri analizi becerileri,
  • Fonksiyonlar ve ekipler arasında etkili biçimde çalışabilme becerisi

Burada senin için ne var?

  • Kişisel, mesleki ve teknik yetkinliklerini sürekli geliştirebilir seni ve kariyerini destekleyecek eğitim ve gelişim programlarımıza katılabilirsin.
  • 50’tan fazla kuruluş arasında 120’den fazla uluslararası pazarda global fırsatlar ve rotasyon imkânı her zaman kapını çalabilir.
  • Eczacıbaşı’nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimi baz alınarak kıdem yılına göre hesaplanır. İzin hakkın da seninle birlikte gelir.
  • Farklı ödüllendirme yöntemleriyle başarıları her daim alkışlarız.
  • İşinin niteliğine uygun olarak farklılaşan çalışma modelleri ile lokasyon bağımsız ya da hibrit çalışma imkanlarından yararlanabilir, esnek çalışma saatleriyle çalışma programını kendin belirleyebilirsin. Tam zamanlı uzaktan çalışan Eczacıbaşı’lılara teknoloji ve ergonomi destek paketi sunuyoruz.
  • Eczacıbaşı’nda anne ve baba olmak ayrıcalıklı. Eczacıbaşı’nda anne olan çalışanlarımıza aylık kreş yardımı ve baba olan çalışanlarımıza 3 haftalık babalık izni hakkı sağlanır.
  • Kültür - sanatı doya doya yaşayanlar burada! Kurucu sponsoru olduğumuz Türkiye’nin ilk modern ve çağdaş sanat müzesi İstanbul Modern’i ücretsiz ziyaret edebilir, kurucu sponsor olduğumuz İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın (İKSV) tüm etkinlik biletlerinde ayrıcalık ve indirim sağlayan Lale Kart’a, Eczacıbaşılılar'a özel indirim fırsatıyla sahip olabilirsin.
  • Yaptığı her işte topluma faydayı gözeten Eczacıbaşılılarla gönüllülük çalışmalarına katılabilir, sosyal etki yaratan projelerde yer alabilirsin.
  • İstihdamda fırsat eşitliği sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veririz ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem durumuna göre ayrımcılık yapmayız.
#KadınİşiErkekİşiBilmeyiz
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV