DİJİTAL ANALİTİK UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 31.5.2024

ECZACIBAŞI YAPI GEREÇLERİ

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri A.Ş. (EYAP), Türkiye’nin ilk ve en büyük seramik sağlık gereçleri üreticisi ve ihracatçısı unvanına sahip. Kuruluş, 1958’den beri VitrA markalı seramik sağlık gereçleri, 1991’den bu yana da banyo mobilyaları, küvet ve duş tekneleri üretiyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • VitrA markasının Türkiye ve globalde daha fazla kullanıcıya erişmesi, ciro arttırımı ve potansiyel B2B&B2C müşteri kazanımı amacıyla kullanıcı kitlesini analiz ederek reklam yönetiminin takibi, analizi, yönetimi ve raporlanmasından sorumlu olunması sana göreyse,
  • VitrA kanallarındaki kullanıcıların aktif kalmasını sağlamak amacıyla pazarlama & e-ticaret ekibiyle birlikte çalışılarak ve müşteri yolculuğunun stratejisinin oluşturularak takip edilmesi konusunda istekliysen,
  • Dijital pazarlama kampanyalarında satış ve lead toplamaya yönelik doğru strateji ve hedeflerin oluşturulması, doğru medya karması ve bütçe kullanımı ile etkin sonuç alınması için çalışılmasıyla ilgileniyorsan,
  • Kreatif ekiple birlikte web siteleri üzerinde A/B testleri planlanması, ölçülmesi ve optimizasyonun sağlanması seni heyecanlandırıyorsa,
  • Performans verilerine dayalı olarak iç paydaşlara ve yönetim ekibine raporlar oluşturulması ve uygulanabilir öneriler sunulması konusunda istekliysen,
  • Çoklu kanal (Omnichannel) projesi kapsamında CRM Departmanı ile iş birliği yaparak müşteri kampanyalarının kurgulanmasında ve iletişiminde etkin rol alma konusunda motivasyonun varsa,
  • Edinim, elde tutma, ROI'ye odaklanarak etkili bir pazarlama karışımı oluşturmak için ana kanalları önceliklendirilmesi ve düzenli optimize edilmesiyle ilgileniyorsan,
  • Müşteri yolculuğunu yakından takip ederek elde tutma oranı ve alışveriş sıklığının arttırılmasında etkin rol oynayacaksan,
  • 3. parti/ajans, danışman ilişkilerini etkili bir şekilde yönetilmesi ve öne çıkan marka deneyimlerinin sunulmasını en iyi ben yaparım diyorsan,

Sen Tam Bize Göresin,

Yeni Ekibin Heyecanla Seni Bekliyor!

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

  • Tercihen üniversitelerin İşletme, Mühendislik, Ekonomi ve benzeri bölümlerinden lisans mezunuysan,
  • Dijital pazarlama, e-ticaret, veri analizi ve yorumlama konusunda 4 yıl ve üzeri deneyimliysen,
  • E-ticaret platform deneyimin varsa,
  • Çok iyi seviyede İngilizce bilgin varsa,
  • Dijital kanallarda (Google, Meta, TikTok vb.) büyüme odaklı iş geliştirme deneyimine sahipsen,
  • Google ölçüm araçlarında (GA4, GTM vb.) analiz, strateji geliştirme deneyimin varsa,
  • Analitik düşünme ve veriye dayalı çalışma becerisine sahipsen,
  • Güçlü problem çözme ve takip becerisin varsa,
  • Çapraz fonksiyonel ekipler arası koordinasyon, takip ve orkestrasyon yapabileceksen,
  • Güçlü iletişim becerilerine sahip iyi bir takım oyuncusuysan,
Bizce sen de «Kariyeri, Gelişimi, Hayatı ve Geleceği Eczacıbaşı’nda Yaşamalısın!»

Burada senin için ne var?

  • Kişisel, mesleki ve teknik yetkinliklerini sürekli geliştirebilir seni ve kariyerini destekleyecek eğitim programlarımıza katılabilirsin.
  • 40’tan fazla kuruluş arasında 120’den fazla uluslararası pazarda global fırsatlar ve rotasyon imkânı her zaman kapını çalabilir.
  • Eczacıbaşı’nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimi baz alınarak kıdem yılına göre hesaplanır. İzin hakkın da seninle birlikte gelir.
  • Farklı ödüllendirme yöntemleriyle başarıları her daim alkışlarız. İşinin niteliğine uygun olarak farklılaşan çalışma modelleri ile lokasyon bağımsız ya da hibrit çalışma imkanlarından yararlanabilir, esnek çalışma saatleriyle çalışma programını kendin belirleyebilirsin.
  • Eczacıbaşı’nda anne ve baba olmak ayrıcalıklı. Eczacıbaşı’nda anne olan çalışanlarımıza aylık kreş yardımı ve baba olan çalışanlarımıza 21 iş günü babalık izni hakkı sağlanır. İstihdamda fırsat eşitliği sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veririz ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem durumuna göre ayrımcılık yapmayız. #KadınİşiErkekİşiBilmeyiz
 

Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV