TEKNİK ÜRÜN UZMANI
- Deneyimli
- KOCAELİ - GEBZE
- MÜŞTERİ HİZMETLERİ
- Tam Zamanlı
- 31.8.2019
İlan kapatıldı
İlan yayından kalkmış
ECZACIBAŞI-MONROL NÜKLEER ÜRÜNLER
Eczacıbaşı-Monrol Nükleer Ürünler, kurulduğu günden bu yana yaptığı yatırımlar ve ürettiği ürünler ile Türkiye'de nükleer tıp sektörünün gelişmesine öncülük eden, yüksek hizmet kalitesinden ödün vermeden büyüyen, yüksek kalitede radyofarmasötik ilaç üretimi gerçekleştiren bir nükleer tıp kuruluşudur. Yurt içindeki ve yurt dışındaki üretim tesisleri, farklı ürün çeşitleri (PET & SPECT) ile nükleer tıp merkezlerine hizmet veren ilk üretici Türk firmasıdır.
İş Tanımı
Teknik Ürün Uzmanı rolünde çalışacak takım arkadaşımızın, yurtiçindeki ve yurtdışındaki müşterilerin ilk ürün denemelerini yapması ve müşteri şikayetlerini çözümlemek için teknik destek vermesi beklenir.
Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?
• Yeni ürün kaynaklı müşteri şikayetlerini cevaplayarak teknik sorunu yerinde çözer.
• Yurtiçi ve yurtdışı bütün ürünler için yeni müşterilere ürünlerin ilk kullanım aşamasında destek olur ve müşterileri teknik olarak bilgilendirir. Ürünlerin ilk denemelerini yapar.
• Düzenli olarak teknik müşteri ziyaretleri gerçekleştirerek müşteri ve şirket arasındaki iletişimde köprü görevi görür.
• Müşterilerden gelen şikayetleri anlar ve doğru çözüm önerileri sunar, şikayetin çözülmesi için gerekli durumlarda yerinde müdahale eder.
• Mevcut müşteri şikayetlerinin kök analizlerini belirler.
• Gerçekleştirdiği ziyaretlerde teknisyen, doktor, nükleer tıp uzmanları ile görüşerek, müşteri ve şirket arasındaki iletişimde köprü görevi görür.
• Kronikleşen teknik müşteri şikayetleri ile ilgili destek verir.
• Yurtiçi ve yurtdışı bütün ürünler için yeni müşterilere ürünlerin ilk kullanım aşamasında destek olur ve müşterileri teknik olarak bilgilendirir. Ürünlerin ilk denemelerini yapar.
• Düzenli olarak teknik müşteri ziyaretleri gerçekleştirerek müşteri ve şirket arasındaki iletişimde köprü görevi görür.
• Müşterilerden gelen şikayetleri anlar ve doğru çözüm önerileri sunar, şikayetin çözülmesi için gerekli durumlarda yerinde müdahale eder.
• Mevcut müşteri şikayetlerinin kök analizlerini belirler.
• Gerçekleştirdiği ziyaretlerde teknisyen, doktor, nükleer tıp uzmanları ile görüşerek, müşteri ve şirket arasındaki iletişimde köprü görevi görür.
• Kronikleşen teknik müşteri şikayetleri ile ilgili destek verir.
Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?
•Üniversitelerin 4 yıllık örgün eğitim veren Kimya Mühendisliği, Kimya, Biyomedikal Mühendisliği bölümlerinden lisans derecesinde mezun,
•Çok iyi düzeyde İngilizce seviyesine sahip,
•En az 1-2 yıl deneyim sahibi,
•Seyahat engeli bulunmayan bir Teknik Ürün Uzmanı arıyoruz.
•Çok iyi düzeyde İngilizce seviyesine sahip,
•En az 1-2 yıl deneyim sahibi,
•Seyahat engeli bulunmayan bir Teknik Ürün Uzmanı arıyoruz.