MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİCİSİ

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon KOCAELİ - GEBZE
  • Fonksiyon LOJİSTİK / TEDARİK ZİNCİRİ
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 17.12.2019
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI TÜKETİM ÜRÜNLERİ

Tüketim ürünleri alanında, 70 yılı aşkın bir süredir öncü ürün ve kategorilerde tüketici ihtiyaçlarını karşılayan Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri; temizlik kağıtları, bebek bakım, kişisel bakım, ev bakım ve ev dışı temizlik kategorileri altında Selpak, Solo, Uni, OK, Detan gibi birçok öncü markayı bünyesinde barındırıyor ve çağdaş, kaliteli ve sağlıklı yaşamın gereği olan tüketim ürünlerinin sunumunda öncülük yapmak ve kullanımını yaygınlaştırmak temel amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. 

İş Tanımı

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’nin Gebze Organize Sanayi Bölgesi’nde kurulu modern ve yeni dağıtım merkezinde görevlendirilmek üzere Müşteri Hizmetleri Yöneticisi aramaktayız.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

Müşteri hizmetleri aktivitelerini(sipariş, teslimat, ana veri ve iade) yönetmek ve koordine etmek
Operasyonel verimlilik, servis kalitesi ve müşteri deneyimine değer katacak şekilde müşteri ilişkilerini yönetmek
Müşteri memnuniyeti çerçevesinde düzenli ziyaretlerle müşteri servis seviyesi ve deneyiminin iyileştirilmesine katkıda bulunmak
Müşterilerden gelen talep ve soruları analiz ederek aksiyon alınmasını sağlamak, ve ilgili birimlere bilgi akışının sağlanarak soru ve taleplerin çözümlenmesini sağlamak
Müşteri hizmetleri operasyon süreçlerinin iyileştirilmesi, geliştirilmesi amacıyla çalışmalar yapmak
Müşteri hizmetleri süreçlerinde verimlilik, optimizasyon ve dijitalleşme fırsatlarını irdeleyerek projeler geliştirmek,
İade&İmha süreçlerinin etkin bir şekilde yürütülmesini ve zamanında tüm işlemlerin tamamlanmasının sağlamak
Sorumlu olduğu operasyon alanlarını; organizasyon, sistem, süreç, insan, iş ortaklıkları ve diğer altyapı ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak yönetmek
Ana veri süreçlerinin etkin ve hızlı şekilde yönetimini sağlamak
Periyodik raporlamalar ve analizlerin yapılıp düzenli olarak paylaşılmasını sağlamak

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

Tercihen lisans eğitimini üniversitelerin Endüstri Mühendisliği bölümünde tamamlamış
Müşteri Hizmetleri süreçleri konusunda en az 6 yıl deneyimli
Çok iyi derecede İngilizce bilen
Microsoft Office programlarını iyi derecede kullanabilen
Tercihen SAP kullanımı konusnuda deneyimli
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV