KURUMSAL İLETİŞİM SORUMLU UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon KURUMSAL İLİŞKİLER
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 26.7.2020
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI HOLDİNG

Dr. Nejat F. Eczacıbaşı tarafından 1942’de temelleri atılan Eczacıbaşı Topluluğu, başta yapı ürünleri, tüketim ürünleri ve sağlık alanlarında, ulusal ve uluslararası pazarlara yönelik olarak faaliyet gösteren, Türkiye’nin önde gelen sanayi topluluklarından biridir. Eczacıbaşı Topluluğu, toplam 50 kuruluşu, 13.500’ün üzerinde çalışanı ve 2022 sonu itibarıyla 2 milyar euro cirosuyla gayrimenkul geliştirme, doğal kaynaklar ve bilgi teknolojileri alanlarında da faaliyet göstermektedir.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

• Eczacıbaşı Topluluğu kurumsal iletişim politika, strateji ve ilkeleri ile kurumsal iletişim uygulama planının oluşturulması yönünde yapılacak çalışmaların yürütülmesine destek vermek,
• Topluluk iç ve dış iletişim materyallerinin (Kurumsal faaliyet raporu, kurumsal dergi, Eczacıbaşı Fotoğraf Sanatçıları Dizisi eserleri, kurumsal sunum ve film vb.) içeriklerinin oluşturulması, güncellenmesi ve üretimine yönelik çalışmaları yürütmek,
• Geleneksel ve dijital iletişim mecralarına (Kurumsal web sayfası, intranet, sosyal medya kanalları vb.) yönelik strateji ve içerikler geliştirmek,
• İç iletişim kampanyaları kurgulamak, hayata geçirmek ve ölçümlemek,
• Kurumsal etkinliklerinin içeriklerinin oluşturulması ve etkinlik yönetimine destek vermek,
• Kurumsal itibar araştırmaları ve etki analizlerinin yürütülmesine etkin destek vermek,
• Kurumsal sosyal sorumluluk projelerine dair stratejiler geliştirmek ve projelerin yürütülmesine destek vermek,
• Ajans ilişkilerinin yönetilmesine destek olmak,
• Kurumsal iletişim bütçesinin oluşturulmasına ve takibine destek vermek.

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
• En az 6 yıl deneyime sahip,
• Çok iyi derecede İngilizce bilen,
• Kurumsal yayın (Kurumsal dergi, faaliyet raporu, broşür vb.) üretim tecrübesi olan,
• Dijital iletişim araçlarına (Sosyal medya, kurumsal intranet, web sayfası) yönelik strateji, kampanya geliştirme, yürütme ve ölçümleme tecrübesi olan, dijital pazarlama alanında bilgi ve deneyim sahibi,
• Kurumsal etkinlik düzenleme tecrübesi olan,
• İç ve dış iletişim, pazarlama, kurumsal sosyal sorumluluk ve itibar yönetimi alanındaki trendleri yakından takip eden,
• Disiplinli, proaktif, araştırmacı, sorumluluk sahibi, takipçi ve dikkatli,
• Planlama ve analitik düşünme yeteneği gelişmiş, problem çözme becerisi yüksek, hızlı öğrenen ve kendini geliştirmeye hevesli, iletişim becerileri güçlü ve ekip çalışmasına yatkın.
 
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV