KATEGORİ FİNANS UZMANI
- Deneyimli
- İSTANBUL - AVRUPA
- FİNANS VE MUHASEBE
- Tam Zamanlı
- 2.12.2024
VİTRA KARO
VitrA Karo, seramik kategorisinde Türkiye’nin en geniş ürün gamına sahip, sektöründe Avrupa’nın en büyük 10 üreticisinden biri ve 75 ülkede satışa sunulan üst segment pazar lideri konumunda yer alıyor. Almanya’nın yüz yıllık markalarından Engers ile dünyanın en eski ve en çok tanınan seramik markası Villeroy & Boch’un karo bölümünü de bünyesinde bulunduruyor.Ülkemizden AB’ye yapılan ihracatta birinci sırada yer alan VitrA Karo, “TSE Çift Yıldız” Belgesi’ne sahip karoları ile AB’nin Türkiye’den bir seramik markasına verdiği ilk eko-etiketi de elinde bulunduruyor.
Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?
• Şirketin hedefleri doğrultusunda yıllık bütçe planlarını hazırlar ve bu planların konsolidasyonu ve koordinasyonunda aktif rol alır,
• Aylık bütçe-gerçek karşılaştırması, bütçe sapmalarının analizi ve raporlanmasında görev alır,
• Pazar ve kanal bazında kârlılık analizlerine katılır,
• Fabrika üretim maliyetlerinin hazırlık ve analiz süreçlerine destek verir,
• Yönetim kurulu, holding ve üst yönetim için sunumların hazırlanmasında görev alır,
• Finansal süreç ve sistem iyileştirme projelerine destek sağlar.
Sen tam bize göresin!
Yeni ekibin heyecanla seni bekliyor.
• Aylık bütçe-gerçek karşılaştırması, bütçe sapmalarının analizi ve raporlanmasında görev alır,
• Pazar ve kanal bazında kârlılık analizlerine katılır,
• Fabrika üretim maliyetlerinin hazırlık ve analiz süreçlerine destek verir,
• Yönetim kurulu, holding ve üst yönetim için sunumların hazırlanmasında görev alır,
• Finansal süreç ve sistem iyileştirme projelerine destek sağlar.
Sen tam bize göresin!
Yeni ekibin heyecanla seni bekliyor.
Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?
• 4 yıllık üniversite bölümlerinden mezun olduysan (tercihen işletme, iktisat, mimarlık veya mühendislik),
• Finans, satış raporlaması veya kategori yönetimi alanında en az 2 yıl deneyimin varsa,
• İnsan ilişkilerinde başarılı ve iletişim becerilerin yüksekse,
• Özellikle Excel ve PowerPoint olmak üzere Microsoft Office uygulamalarına hakimsen,
• Planlı çalışma ve organizasyon becerisine sahipsen,
• Dinamik bir ortamda çalışmaya alışkınsan,
• Takım çalışmasına yatkın ve koordinasyon becerilerini geliştirmişsen,
Bizce sen de «Kariyeri, Gelişimi, Hayatı ve Geleceği Eczacıbaşı’nda Yaşamalısın
• Finans, satış raporlaması veya kategori yönetimi alanında en az 2 yıl deneyimin varsa,
• İnsan ilişkilerinde başarılı ve iletişim becerilerin yüksekse,
• Özellikle Excel ve PowerPoint olmak üzere Microsoft Office uygulamalarına hakimsen,
• Planlı çalışma ve organizasyon becerisine sahipsen,
• Dinamik bir ortamda çalışmaya alışkınsan,
• Takım çalışmasına yatkın ve koordinasyon becerilerini geliştirmişsen,
Bizce sen de «Kariyeri, Gelişimi, Hayatı ve Geleceği Eczacıbaşı’nda Yaşamalısın
Burada senin için ne var?
• Kişisel, profesyonel ve teknik yetkinliklerinizi sürekli geliştirebilir ve kariyerinizi destekleyecek eğitim programlarımıza katılabilirsiniz.
• 40'tan fazla organizasyonla 120'den fazla uluslararası pazarda küresel fırsatlar ve rotasyon imkanları sunuyoruz.
• Eczacıbaşı'nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimine dayalı kıdem yılına göre hesaplanır. İzniniz sizinle birlikte gelir.
• Başarılarınızı her zaman farklı ödüllendirme yöntemleriyle takdir ederiz.
• İşinizin doğasına göre bağımsız ya da hibrit çalışma modelleriyle lokasyondan bağımsız veya esnek çalışma saatleri ile kendi çalışma programınızı belirleyebilirsiniz. Tam zamanlı uzaktan çalışan Eczacıbaşı çalışanlarına teknoloji ve ergonomi destek paketleri sunuyoruz.
• Eczacıbaşı'nda ebeveyn olmak ayrıcalıklıdır. Annelerimize aylık kreş desteği sağlanmakta, babalarımıza ise 3 hafta babalık izni verilmektedir.
• İstihdamda eşit fırsat sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veriyor ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem yılına göre ayrımcılık yapmıyoruz. #KadınİşiErkekİşiBilmeyiz
• 40'tan fazla organizasyonla 120'den fazla uluslararası pazarda küresel fırsatlar ve rotasyon imkanları sunuyoruz.
• Eczacıbaşı'nda izinler, kişinin toplam çalışma deneyimine dayalı kıdem yılına göre hesaplanır. İzniniz sizinle birlikte gelir.
• Başarılarınızı her zaman farklı ödüllendirme yöntemleriyle takdir ederiz.
• İşinizin doğasına göre bağımsız ya da hibrit çalışma modelleriyle lokasyondan bağımsız veya esnek çalışma saatleri ile kendi çalışma programınızı belirleyebilirsiniz. Tam zamanlı uzaktan çalışan Eczacıbaşı çalışanlarına teknoloji ve ergonomi destek paketleri sunuyoruz.
• Eczacıbaşı'nda ebeveyn olmak ayrıcalıklıdır. Annelerimize aylık kreş desteği sağlanmakta, babalarımıza ise 3 hafta babalık izni verilmektedir.
• İstihdamda eşit fırsat sağlamaya kararlıyız. Çeşitliliğe değer veriyor ve ırk, din, renk, ulusal köken, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, medeni durum veya kıdem yılına göre ayrımcılık yapmıyoruz. #KadınİşiErkekİşiBilmeyiz