KARİYER TEST SÜRÜŞÜ PROJE STAJYERİ - DİJİTAL PAZARLAMA

  • Deneyim Staj
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon STAJYER
  • Çalışma tipi Yarı Zamanlı
  • Çalışma tipi 31.5.2019

Yapı Ürünleri Grubu

VitrA, Artema, Engers, Villeroy&Boch, Burgbad ve İntema markalarıyla hizmet veren, sektöründeki en geniş ürün yelpazesine, üretim ve satış ağına sahip Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, yarım asrı aşan deneyimiyle, banyo ve karo ürünlerinin toplamında Türkiye’de pazar liderliğini elinde bulunduruyor. Cirosunun %70’ini Türkiye’nin dışındaki 75’ten fazla ülkeden sağlıyor, ülkemizin toplam seramik sağlık gereçleri ihracatının %50’sinden fazlasını gerçekleştiriyor, AB ülkelerine yapılan ihracatta, karo ürünleriyle birinci sırada yer alıyor.

İş Tanımı

YÜG Ortak Marka Direktörlüğü Dijital Pazarlama ekibimizin bir parçası olarak aramıza katılacak takım arkadaşımızın,"yurtdışı sitelerin yenilenmesi öncesinde ürün katalog yapısının hazırlanması" projesi üzerinde çalışması hedeflenir. 

Bu proje çalışması ile takım arkadaşımızın dijital pazarlama konularında bilgi sahibi olması; iş geliştirme, proje yönetimi, değişim yönetimi konularında deneyim kazanması; farklı departmanlarla direkt iletişimde çalışarak, takım çalışması ve koordinasyon becerilerini geliştirmesi hedeflenir.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Tüm sitelerin bilgilerini toparlayarak ürün katalog sistemini oluşturur.
  • Dijital pazarlamanın sorumlu olduğu içerikleri hazırlar.
  • Ürün özellik filtrelerinin tek bir noktadan kolay kontrol edilmesini sağlar.

Kimi Arıyoruz?

  • Üniversitelerin Mühendislik, İşletme ve Ekonomi bölümlerinde 3. sınıf öğrencisi,
  • Haftanın en az 3 günü uzun dönem stajına devam edebilecek olan,
  • Ekip çalışmasından, yaratıcı düşünmekten ve yeni yöntemler keşfetmekten keyif alan,
  • Planlı ve öğrenmeye istekli “Proje Stajyeri” arıyoruz.
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV