E-TICARET MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİCİSİ (E-HOME)

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 10.8.2022
Confirmed İlan kapatıldı
Confirmed İlan yayından kalkmış

ECZACIBAŞI HOLDİNG

Dr. Nejat F. Eczacıbaşı tarafından 1942’de temelleri atılan Eczacıbaşı Topluluğu, başta yapı ürünleri, tüketim ürünleri ve sağlık alanlarında, ulusal ve uluslararası pazarlara yönelik olarak faaliyet gösteren, Türkiye’nin önde gelen sanayi topluluklarından biridir. Eczacıbaşı Topluluğu, toplam 50 kuruluşu, 13.500’ün üzerinde çalışanı ve 2022 sonu itibarıyla 2 milyar euro cirosuyla gayrimenkul geliştirme, doğal kaynaklar ve bilgi teknolojileri alanlarında da faaliyet göstermektedir.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

• Müşteri deneyimi sürecinin tasarlanması
• Müşteri deneyimini olumsuz etkileyen noktaların tespit edilip önleyici faaliyetlerin tasarlanması
• Müşteri memnuniyet ölçümlerinin düzenli olarak yapılmasını sağlamak (CSAT, NPS vb)
• Çağrı merkezi ile koordineli şekilde iş süreçlerinin yönetilmesi ve geliştirmesi
• Backoffice ekibinin oluşturulması ve müşteri taleplerinin karşılanmasını sağlamak,
• Deneyim ve inovasyon içerikli benchmarkların yapılması
• Müşterinin sesini dinleyerek gelişim alanlarının tesbit edilerek projelendirilmesi
• Temas kanalı bazında deneyim KPI larının oluşturulması ve takibi
• Çağrı merkezi eğitimlerinin verilmesi

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
• Eticaret müşteri deneyimi alanında en az 5 yıl deneyimli,
• Süreç analizi ve iyileştirme deneyimine sahip
• Excel başta olmak üzere MS office programlarına hakim ve journey mapping toolarını kullanabilen (Miro, Smaply vb)
• Design thinking metodolojisine hakim
• Çok iyi düzeyde İngilizce bilgisine sahip,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV