DİJİTAL PAZARLAMA UZMANI

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - AVRUPA
  • Fonksiyon PAZARLAMA
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 2.1.2020

ECZACIBAŞI HOLDİNG

Dr. Nejat F. Eczacıbaşı tarafından 1942’de temelleri atılan Eczacıbaşı Topluluğu, başta yapı ürünleri, tüketim ürünleri ve sağlık alanlarında, ulusal ve uluslararası pazarlara yönelik olarak faaliyet gösteren, Türkiye’nin önde gelen sanayi topluluklarından biridir. Eczacıbaşı Topluluğu, üçü yabancı ortaklı olmak üzere toplam 42 kuruluşu, 12.500'ün üzerinde çalışanı ve 2017 sonu itibarıyla 11,6 milyar TL cirosuyla gayrimenkul geliştirme, kaynak teknolojileri, doğal kaynaklar ve bilgi teknolojileri alanlarında da faaliyet göstermektedir. 

İş Tanımı

Eczacıbaşı Holding Dijital Dönüşüm Ofisi ekibinde, Topluluk dijital varlıklarının koordineli şekilde yönetilmesi ve izlenmesi konusunda görev yapacak, dijital trendleri takip edecek ve sürekli geliştirme önerilerinde bulunacak Dijital Pazarlama Uzmanı arıyoruz.

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

Eczacıbaşı Topluluğu'na ait dijital varlıkların geliştirilmesi ve standardizasyonu için kuruluş ekipleriyle koordinasyonu sağlar. 
Topluluk dijital varlıklarının performansını takip eder ve performans geliştirme önerilerinde bulunur.  
Dijital trendleri ve dijital pazarlama stratejilerine uygun pazarlama teknoloji araçlarını araştırır, takip eder ve uygulama önerilerinde bulunur.
 

Nasıl bir takım arkadaşı arıyoruz?

Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
Dijital pazarlama alanında en az 3 yıl deneyimli, 
Performans pazarlama ajansı ya da tercihen bir internet markasının web, sosyal ve uygulama performansından sorumlu olmuş ya da veri takımında görev almış,
Pazarlama teknolojileri, otomasyon araçları, kanalları ve birbirleri ile etkileşimlerine hakim,
Veri toplama, işleme ve anlamlandırma alanlarında deneyimi olan,
SEO ve SEM deneyimi olan, 
İleri derece Google Analytics bilgi ve deneyimi olan (Events, Goal Tracking, Campaigns, Content Grouping, E-commerce, Enhanced E-commerce, Custom Dimensions, Data Layer Integration ve daha fazlası)
Google Ads, Data Studio, Tag Manager ve Facebook Reklam Yöneticisi arayüzlerine hakim, 
UTM parametreleri ve web sitesi performans takibine hakim,
Tercihen HTML ve Java Script kullanım bilgi ve deneyimine sahip,
Çok iyi derecede İngilizce bilen, 
Microsoft Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
Tercihen askerlik görevini tamamlamış (erkek adaylar için).
 
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV