BİLGİ TEKNOLOJİLERİ YÖNETİCİSİ-SERVİS OPERASYON

  • Deneyim Deneyimli
  • Lokasyon İSTANBUL - ANADOLU
  • Fonksiyon BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
  • Çalışma tipi Tam Zamanlı
  • Çalışma tipi 31.12.2019

ESAN

1978’de kurulan Esan Türkiye'nin öncü endüstriyel mineral ve metalik maden üretici ve ihracatçılarından biridir. İSO’da Türkiye’nin en büyük 116. sanayi kuruluşu olan Esan, portföy çeşitliliği ve yüksek kadın çalışan oranıyla sektöründe fark yaratıyor. Türkiye’de 10 lokasyonda, yurtdışında 7 ofiste çalışıyor; 50’den fazla ülkeye ihracat yapıyor. Esan, sürdürülebilir madencilik anlayışıyla hayata değer katmak için çalışıyor. 

Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz?

  • Kuruluş altyapı ihtiyaçlarını (ağ, donanım, sistem vb.) analiz eder, standartlarla uyumlu teknoloji ve çözümleri araştırır.
  • Altyapı ve tüm sistemlerin sürekliliğini sağlar, performansına yönelik gerekli çalışmaları planlar, teknik düzenlemeleri yapar ve takip eder.
  • Kuruluş bünyesindeki sistemlerin ve uygulamaların yedeklerinin düzenli olarak alınmasını ve testlerinin periyodik olarak yapılmasını sağlar.
  • Kuruluşun Bilgi Teknolojileri envanterlerini takip eder, güncelliğini sağlar.
  • Kurumsal uygulamalar projelerine destek olur.
  • Sorumluluğu dahilindeki tüm süreçlerin yönetimini ve performans göstergelerinin takibini gerçekleştirir.
  • Kuruluşun BT Strateji ve Politikalarıyla uyumlu servis operasyon hizmetlerini yönetir, sürdürülebilir bir yapıda gelişen teknolojilere ve topluluk BT standartlarıyla uyumlu bir Esan BT altyapısını kurar ve yönetir.
  • Kuruluş altyapı ihtiyaçlarını (ağ, donanım, sistem vb.) analiz eder, topluluk politika ve standartlarıyla uyumlu olacak yeni teknoloji ve çözümleri ve araştırır/uygular, projelendirir, yönetir. Topluluk bazındaki ortak altyapı ve teknoloji projelere katılır ve kuruluşta uygulanmasını sağlar.
  • COBIT, ITIL ve 27001 ile ilgili politika, prosedür ve standartların oluşturulması, yaygınlaştırılmasını sağlar, faaliyetlerin bunlarla uyumlu gerçekleştirilmesini sağlar.
  • Servis operasyon BT bütçesini oluşturur, uyumlu iş planlarını hazırlar ve uygular.
  • Masaüstü ve teknik destek hizmetlerinde dış kaynaklardan sağlanan hizmetleri yönetir ve performansını izler.
  • Kuruluş çalışanlarının BT problemlerinin çözümü için gerekli ortamları tasarlar, geliştirir ve tanımlı hizmet seviyelerinde iş planlarına/önceliklere uyumlu olacak şekilde çözüm sağlar.
  • Tedarikçilerle imzalanan hizmet seviyesi anlaşmalarına uyumu ve performans seviyelerini takip eder, beklenen hizmetler kapsamında tedarikçiden en uygun kalite, performans ve maliyetle bu hizmetin alınmasını sağlar.

Kimi Arıyoruz?

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
  • Bilgi Teknolojileri altyapı ve teknoloji sistem yönetiminde en az 7 yıl deneyimli
  • Microsoft teknolojilerine hakim
  • Ekip yönetiminde deneyimli
  • ITIL, COBIT, 27001 süreç yönetiminde bilgi sahibi
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen
  • Seyahat engeli olmayan
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış
  • Sürücü belgesine ve aktif sürüş deneyimine sahip
  • İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden veya edebilecek olan
Cinsiyetsiz CV Cinsiyetsiz CV