Haberler

13.05.2019
VitrA ve Uni Baby'e Bronz Effie
27.06.2019
Mültecilere hijyenik tuvalet için Gates Vakfı-Eczacıbaşı işbirliği
27.06.2019
Eczacıbaşı Topluluğu'ndan Bozüyük’te dünya ölçeğinde örnek tesis
27.06.2019
Milyonları etkileyecek teknolojileri geliştirebilecek girişimciler aranıyor!
27.06.2019
Eczacıbaşı-Monrol’den kanser hastalıkları teşhisinde yeni işbirliği
13.05.2019
Eczacıbaşı VitrA, sektörünün ihracat şampiyonu
31.01.2019
Eczacıbaşı Topluluğu, en beğenilen şirketler arasında ilk üçte
27.06.2019
Eczacıbaşı Genç Takımı, Türkiye İkincisi
13.05.2019
Eczacıbaşı VitrA, ligi ikinci sırada tamamladı
13.05.2019
Sacit Basmacı, en etkin CFO'lar arasında
13.05.2019
İstanbul Modern sosyal medyada yükseliyor
13.05.2019
VitrA, en yeni karolarını Amerika'da sergiledi
08.04.2019
Esan'dan bir ilk daha!
18.04.2019
Bülent Eczacıbaşı, iş insanının değişen rolünü Capital Dergisi'ne anlattı
18.04.2019
18 bini aşkın Yatılı Bölge Ortaokulu öğrencisine Eczacıbaşı dokunuşu
22.03.2019
Dört kuşak bir arada, Ata'nın huzurunda...
18.04.2019
Sürdürülebilirlik Şampiyonları belli oldu!
22.03.2019
İKSV Alt Kat açıldı
22.03.2019
Frankfurt’ta VitrA şov
22.03.2019
RIBA + VitrA ile Mimar Sohbetleri’nin Mart ayındaki konuğu Emre Arolat
31.01.2019
Financial Times'a göre İstanbul Modern İstanbul'da yaşama nedenlerinden
16.12.2018
Eczacıbaşı’ndan açık inovasyon adımı
31.01.2019
Eczacıbaşı Gönüllüleri olarak 11.000 kişinin hayatına dokunduk!
21.01.2019
Esan: En fazla kadın istihdam eden firma
16.12.2018
Bülent Eczacıbaşı yazdı: “İşim gücüm budur benim”
Haberler
VitrA ve Uni Baby'e Bronz Effie

Effie Ödülleri 2019'ün kazananları 9 Mayıs günü yapılan törenle ödüllerine kavuştu. 

Bu yılki ödüllerde Alice BBDO ile hazırladığı "VitrA Sento. Burada Herkese Yer Var." kampanyasıyla VitrA; emlak, inşaat ve yapı malzemeleri kategorisinde, Uni Baby ise Mullen Lowe İstanbul ile hazırladığı "Yok Yok" kampanyasıyla kozmetik, güzellik ürünleri ve kişisel bakım ürünleri kategorisinde Bronz Ödül'e layık görüldü.     

Kazanan markalar, jüri başkanlığını Reklamcılar Derneği Başkanı Volkan İkiler'in üstlendiği, reklam sektörünün önde gelen isimleri, profesyonel marka yöneticileri, araştırmacılar, halkla ilişkiler uzmanları ve akademisyenlerden oluşan 17 kişilik jüri tarafından belirlendi.   

Yarışmaya 1 Ocak – 1 Mart 2019 dönemi içinde televizyon, basın, radyo, açıkhava, sinema, internet mecralarından en az birinde yayınlanmış ulusal kampanyalar katıldı. Doğrudan pazarlama, satış promosyonu, satış noktası etkinlikleri, halkla ilişkiler gibi birçok farklı iletişim kampanyalarının yarıştığı 11. Effie Ödülleri’nde bu yıl en fazla başvuru yapılan üç kategori; Küçük Bütçeyle Büyük Başarı, Telekomünikasyon ve Tatlı Tuzlu Atıştırmalıklar oldu.  

Effie Ödülleri’ndeki bir diğer yenilik ise Özel Ödüller’e; Gençlik Pazarlaması, Influencer Kullanımı, Veri Odaklı Medya Kullanımı ile Türkiye’ye özel Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği olmak üzere dört yeni kategori eklenmesi oldu. 

Effie Ödülleri 2019'un tüm kazananlarını görmek için tıklayın