Haberler

29.11.2019
Eczacıbaşı Topluluğu'nun başarılı araştırma projelerine Baykuş Ödülü
29.11.2019
IDC’den dijital dönüşüm projelerimize üç ödül
29.11.2019
Birleşmiş Milletler Genç Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Yenilikçileri Programı’nda Eczacıbaşı imzası
29.11.2019
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’ndan VitrA İnovasyon Merkezi’ne birincilik ödülü
27.06.2019
Mültecilere hijyenik tuvalet için Gates Vakfı-Eczacıbaşı işbirliği
27.06.2019
Eczacıbaşı Topluluğu'ndan Bozüyük’te dünya ölçeğinde örnek tesis
27.06.2019
Milyonları etkileyecek teknolojileri geliştirebilecek girişimciler aranıyor!
27.06.2019
Eczacıbaşı-Monrol’den kanser hastalıkları teşhisinde yeni işbirliği
13.05.2019
Eczacıbaşı VitrA, sektörünün ihracat şampiyonu
27.06.2019
Eczacıbaşı Genç Takımı, Türkiye İkincisi
13.05.2019
VitrA ve Uni Baby'e Bronz Effie
13.05.2019
Eczacıbaşı VitrA, ligi ikinci sırada tamamladı
13.05.2019
Sacit Basmacı, en etkin CFO'lar arasında
13.05.2019
İstanbul Modern sosyal medyada yükseliyor
13.05.2019
VitrA, en yeni karolarını Amerika'da sergiledi
08.04.2019
Esan'dan bir ilk daha!
18.04.2019
Bülent Eczacıbaşı, iş insanının değişen rolünü Capital Dergisi'ne anlattı
18.04.2019
18 bini aşkın Yatılı Bölge Ortaokulu öğrencisine Eczacıbaşı dokunuşu
22.03.2019
Dört kuşak bir arada, Ata'nın huzurunda...
18.04.2019
Sürdürülebilirlik Şampiyonları belli oldu!
22.03.2019
İKSV Alt Kat açıldı
22.03.2019
Frankfurt’ta VitrA şov
22.03.2019
RIBA + VitrA ile Mimar Sohbetleri’nin Mart ayındaki konuğu Emre Arolat
16.12.2018
Eczacıbaşı’ndan açık inovasyon adımı
21.01.2019
Esan: En fazla kadın istihdam eden firma
16.12.2018
Bülent Eczacıbaşı yazdı: “İşim gücüm budur benim”
Haberler
Eczacıbaşı Topluluğu'nun başarılı araştırma projelerine Baykuş Ödülü

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından, araştırmaların iş süreçlerine sağladığı katma değeri, yarattığı etkiyi ve önemini vurgulamak amacıyla her yıl başarılı araştırma projelerini ödüllendiren Baykuş Ödülleri’nde Eczacıbaşı Profesyonel ve Eczacıbaşı Yapı Gereçleri ödüle layık görüldü. 

“Meraklı Baykuş” kategorisinde bu yıl Sia Insight ile B2B alanında yürüttüğü “Dijital Dünyaya Bakış ve Çevre Duyarlılığını Anlama” isimli araştırmasıyla Eczacıbaşı Profesyonel, sektörde bir ilki gerçekleştirdiği ve farklı bir bakış açısı sunduğu için ‘Altın Ödül’e layık görüldü. Eczacıbaşı Profesyonel Müşteri Deneyim Müdürü Burçin Tüzemen, aldıkları ödülle ilgili olarak şunları söyledi: “Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri çatısı altında bulunan Eczacıbaşı Profesyonel olarak, profesyonel temizlik, hijyen ve içecek alanlarındaki çözümlerimizle yaklaşık 11 bin işletmenin en yakın iş ortağıyız. Sia Insight firmasıyla birlikte yürüttüğümüz araştırmayla amacımız, ev dışı tüketim sektöründe yer alan satın alma sorumlularının dijitalleşmeye bakış açısını ve çalıştıkları firmaların çevreye duyarlılığını anlamaktı. Sektörün en yakın çözüm ortağı olarak, yaşadıkları sorunları anlamak, beklentilerini bilmek, dijitalleşmenin onlar için ne ifade ettiğini keşfetmek bizim için çok önemli. Çünkü yenilikçi ürün ve çözümlerimiz müşteri ve kullanıcılarımızın ihtiyaç ve beklentilerine göre şekilleniyor. Araştırmamızın sektörümüzde bir ilk olması ve yeni bir vizyon katması nedeniyle Altın Ödül’le taçlandırılması bizim için gurur verici. Sektörünün öncü markalarından Eczacıbaşı Profesyonel olarak, bu ödülün bize kattığı motivasyonla Türkiye’deki ev dışı tüketim sektörünün gelişimi için en iyisini yapmaya devam edeceğiz.”  

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri “İtiraf edin, en iyi fikirler hep orada gelmiyor mu?” başlıklı araştırmasıyla “Usta Baykuş” kategorisinde bronz ödül almaya hak kazandı. Sia Research işbirliğiyle Eylül 2017’de gerçekleştirilen araştırma, tüketicilerin klozet seçerken hangi özellikleri önceliklendirdiğini ve hangi klozete ne kadar ödeyeceğine nasıl karar verdiğini anlamak için tasarlandı. Araştırmanın sonuçları, mevcut ürünlerin satış stratejisini belirlemek için kullanıldı. Mayıs ayında başlatılan asma klozet kampanyası, bu araştırmanın bulguları üzerinden tasarlandı. Araştırmayla ayrıca, yeni serilerdeki ürünlerin hangi özelliklerinin öne çıkarılması ve nasıl fiyatlandırılması gerektiği konusunda içgörü elde edildi.